دستگیری عامل تیر اندازی بلوار کشاورز زاهدان در کمتر ازیک ساعت

فردی که شب گذشته با تیراندازی در بلوار کشاورز زاهدان موجب مصدومیت یک جوان شده بود در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حمید رضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان، در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت:ساعت ۲۱:۲۴ شب گذشته و در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و اعلام یک مورد تیراندازی منجر به جرح یک شهروند، در بلوار کشاورز زاهدان سریعا مأموران کلانتری ۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور مأموران در صحنه و انجام تحقیقات میدانی از شاهدان عینی حاضر در محل مشخص شد، سرنشین یک دستگاه سواری پراید ۱۱۱ با سلاح شکاری ساچمه زن به یک جوان تیر اندازی و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی زاهدان با اشاره به مجروح شدن این جوان ۲۱ از ناحیه پای چپ و انتقال او به بیمارستان خاتم زاهدان گفت: باتوجه به حساسیت موضوع بلافاصله مأموران دایره اطلاعات کلانتری ۱۵ تحقیقات خود رابرای شناسایی عامل تیر اندازی آغاز کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با دریافت اظهارات فرد مجروح شده و با جمع آوری سرنخ‌های موجود، فرد ضارب را که جوانی ۲۳ ساله و از دوستان قبلی این فرد بود شناسایی کردند.

سرهنگ اکبری گفت: با توجه به متواری بودن این فرد، مأموران با انجام یکسری اقدامات تخصصی، در کمتر از یک ساعت مخفیگاه او را، شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با اشاره به توقیف خودروی مورد استفاده ضارب گفت: با انتقال متهم به کلانتری و درپی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که او بدلیل اختلافات و کدورت پیش آمده، دست به این اقدام زده است.

فرمانده انتظامی زاهدان در پایان تأکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی به عنوان حفظ جان و مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه نخواهد داد یک عده افراد شرور با اعمال مجرمانه خود امنیت شهروندان را به مخاطره اندازند.

انتهای پیام/گ

دستگیری عامل تیر اندازی در زاهدان

برچسب ها: دستگیری ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار