انهدام یک باند قاچاق و کشف ۱۱۵۱ کیلوگرم تریاک در شهرستان خاش

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند حرفه‌ای قاچاق و کشف یک تن و ۱۵۱ کیلو تریاک در شهرستان "خاش" خبر داد.

انهدام یک باند قاچاق و کشف ۱۱۵۱ کیلوگرم تریاک در شهرستان خاشسردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "خاش" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جابه جایی محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی عقبه شهرستان "سراوان" به"خاش" مطلع شدند.

او  افزود: ماموران انتظامی شهرستان خاش با همکاری تیم‌هایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، بعد از ظهر روز گذشته قاچاقچیان را که با یک خودرو تویوتا ۲۰۰۰ و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور "سراوان-خاش" در تردد بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که به محض ورود به منطقه کمین تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر با عوامل انتظامی درگیر شدند، پس از روبه رو شدن با آتش پر حجم پلیس، ضمن رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری گفت: در ادامه و با عکس العمل سریع جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر ۴ نفر از سوداگران مرگ دستگیر و در بازرسی از ۲ خودرو توقیف شده از آنها، یک تن و ۱۵۱ کیلو و ۶۷۶ گرم تریاک کشف شد.

او  با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق مواد مخدر خاطر نشان کرد: پلیس با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق، حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلایی خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر درخاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار