درگاهی: غیبت در جام جهانی پایان کار تیم ملی ژیمناستیک ایران نیست

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: حضور نداشتن تیم ملی در جام جهانی آلمان پایان کار ژیمناستیک کشورمان برای کسب سهمیه المپیک نیست.

زهرا درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: به علت شرکت در وردکاپ‌های کسب سهمیه المپیک، رنکینگ ایران در ژیمناستیک خوب است. حضور نداشتن در جام جهانی آلمان پایان کار تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک نیست. تیم ملی اواسط زمستان به مسابقات ملبورن، در پایان زمستان به رقابت‌های باکو و اوایل سال آینده به بازی‌های باکو اعزام می‌شود. مطمئن باشید برای حضور موفق در این ۳ مسابقه تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم.

او گفت: از نظر کسب سهمیه المپیک جام جهانی ژیمناستیک به میزبانی آلمان برای بازیکنان مهم است، اما از دست دادن این مسابقات به علت صادر نشدن روادید فاجعه نیست و می‌توان آن را جبران کرد. پیش از این برای کسب سهمیه المپیک برنامه ریزی مدون صورت نمی‌گرفت. از سال گذشته تلاش کردیم در اکثر مسابقات وردکاپ حضور داشته باشیم. تیم ملی با یک استراحت کوتاه مجددا برنامه‌های تمرینی خود را پیگیری می‌کند.


بیشتر بخوانید: رئیس فدراسیون ژیمناستیک به اتهام های مالی اخیر واکنش نشان داد+ سند


درگاهی درباره صادر نشدن روادید برای تیم ملی اظهار کرد: فرایند صدور روادید تیم ملی ژیمناستیک با جا به جایی ساختمان بخش فرهنگی و صدور روادید سفارت آلمان به جای دیگری همزمان شد. متاسفانه این اتفاق باعث شد که صدور تمام روادید‌ها به تعویق بیافتد. همچنین قطعی اینترنت روند کار را برای ما سخت‌تر کرد و برای ارسال مدارک دچار مشکل شدیم. این اتفاق فرایند صدور روادید را طولانی‌تر کرد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در پایان عنوان کرد: باید از صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک و طهماسبی مدیر کل روابط بین الملل وزارت ورزش که تا آخرین لحظه پیگیر صادر شدن روادید ملی پوشان ژیمناستیک بودند، تشکر کرد. همچنین وزارت امور خارجه نیز تلاش‌های لازم را انجام داد. تمام ارگان‌ها با توجه به درکی که از شرایط موجود داشتند تلاش کردند به تیم ملی ژیمناستیک کمک کنند. البته بخشی از صدور روادید به کشور آلمان بستگی داشت.


بیشتر بخوانید:  هیچ بدهی یا کسری بودجه ۴ میلیاردی وجود ندارد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون ژیمناستیک ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
با سلام متاسف هستم برای ورزش ایران چرا باید بعضی از کسانی مثل درگاهی که همچه در ورزش فعالیت کن
Germany
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
با سلام متاسف هستم برای ورزش ایران