رئیس شورا‌های حل اختلاف فارس خبر داد؛

کسب مقام دوم فارس در مصالحه پرونده‌های قتل

استان فارس موفق به کسب مقام دوم در مصالحه پرونده‌های قتل در کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلسه‌ای با موضوع بحث و بررسی رویکرد جدید قوه قضائیه به شورا‌های حل اختلاف با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف، رییس دادگاه‌های عمومی و انقلاب و رئیس شورا‌های حل اختلاف شیراز، سرپرستان و قضات شیراز در دفتر رئیس کل دادگستری استان فارس برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین موسوی  معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف فارس مهم‌ترین موضوع بخشنامه جدید ریاست قوه قضائیه را بحث ارجاع پرونده‌های دادگاه و دادسرا به شورای حل اختلاف دانست و اظهار کرد: رویکرد جدید دستگاه قضا به شورا‌های حل اختلاف رویکردی سازشی است و امیدواریم بتوانیم در این خصوص عملکرد قابل قبولی ارائه کنیم.

او ادامه داد: با همت و تلاش اعضا و کارکنان پس از ۸ سال از دوران حضورم در شورا‌های حل اختلاف اتفاق مهمی که رقم خورد افزایش ۱۰ درصدی مصالحه بود که برای نخستین بار مصالحه به بالای ۴۰ درصد رسید.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: در ۵ ماهه نخست امسال در مصالحه پرونده‌های قتل در سطح کشور مقام دوم را کسب کرده ایم که این مهم با همت و تلاش ریش سفیدان، معتمدان و همکاری اعضا و کارکنان در شورا میسر شده است.

در پایان حاضران در جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص راهکار‌های ارتقاء و افزایش میزان صلح و سازش در شعب شورا‌های حل اختلاف پرداختند.

انتهای پیام/

مصالحه پرونده‌های قتل در فارس

برچسب ها: دادگاه ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار