رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله در مشهد؛

آرامش ‌کشور را مدیون رهبر معظم انقلاب هستیم

رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله گفت: آرامش کنونی کشور را مدیون رهبر معظم انقلاب هستیم.

آرامش ‌کشور را مدیون رهبر معظم انقلاب هستیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سردار حسین الله‌کرم رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله در جلسه‌ای با عنوان «تبعیت از ولایت فقیه» با بیان اینکه آرامش کنونی کشور را مدیون رهبر معظم انقلاب هستیم،گفت: مقابله دشمنان با ما نتیجه‌ای نداد و آن‌ها بر این باور بودند که می‌توانند در برجام موفق عمل کنند، اما آمریکا با خروج از برجام تلاش کرد تا مشکلات متعددی در ایران ایجاد کند.

او با بیان اینکه آن‌ها قصد جلوگیری از برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را داشتند، تصریح کرد: دشمنان برنامه‌های بسیاری تنظیم کردند، اما به هدف خود نرسیدند و نخواهند رسید؛ به فرموده امام (ره) برخی برنامه‌های دشمنان در همان زمان نتیجه‌گیری نمی‌شود و برای آن زمان زیادی را سپری می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی نیرو‌های حزب‌الله با اشاره به افزایش قیمت بنزین، گفت: بنزین در اختیار ۴۷ درصد مردم دارای خودرو در کشور قرار دارد در حالی که سایرین از این نعمت محرومند، همچنین میزان مصرف بنزین ما بسیار بالاست و مصرف را باید تا زیر ۸۰ لیتر کاهش دهیم، اما این امر پیش از تحقق نیازمند توجیه افکار عمومی است.
 
 الله‌کرم افزود: ۵۰ درصد از مردم شهر خودرو ندارند که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند که این افراد باید مورد توجه قرار گیرند، حضرت زهرا (س) در این باره فرمودند که خداوند پیروی از ما را سبب برقراری نظم در جامعه و رهبری ما را عامل وحدت و جلوگیری از تفرقه کرد.

او با بیان اینکه پس از سهمیه‌بندی بنزین مقام معظم رهبری  ۳ وظیفه را برای مسئولان تعیین کردند، تصریح کرد: اول اینکه مسئولان نگذارند این گرانی به سایر گرانی‌ها اضافه شود، نیرو‌های امنیتی با اغتشاشات مقابله کنند و باید سایرین از اغتشاشگران جدا شوند.

رئیس شورای هماهنگی نیرو‌های حزب‌الله با بیان اینکه نیرو‌های انقلابی با جریان سازماندهی شده فتنه ۹۸ آمریکایی مقابله کردند، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری  زمانی که سران قوا تصمیم گرفتند باید خوشبین باشیم و اجرایی کنیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برای برقراری نظم و امنیت باید از ولایت فقیه تبعیت کنیم،تصریح کرد: اطاعت از این جریان نظم را به وجود می‌آورد، برخورد با فتنه نیز باید زیر پوشش جریان‌‎های انقلابی صورت پذیرد، باید با فتنه‌گران برخورد شدیدی داشته باشیم و هوشیاری، هوشمندی و بصیرت را لازمه حرکت خود بدانیم، ممنوعیت کمک به فتنه‌گران مسیر عبور از فتنه است.
 
انتهای پیام// ز.م
 

نیرو‌های انقلابی فتنه ۹۸ آمریکایی مقابله کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار