نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

مسئولان در اجرای برنامه‌ها به معیشت مردم توجه کنند

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان باید در تصمیم‌گیری‌های خود به موضوع معیشت مردم به‌ویژه اقشار کم‌درآمد توجه کنند.

مسئولان در اجرای برنامه‌ها به معیشت مردم توجه کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، با اشاره به چهلمین سال تاسیس بسیج مستضعفین، اظهار داشت: هرروز شاهد گسترده‌تر شدن و اثرگذاری بیشتر بسیج در عرصه داخلی و بین‌المللی هستیم که این نشانگر عظمت بسیج مستضعفین است.

او افزود: در روایات آمده که همه باید در برابر دشمن با آمادگی بایستند، تشکیل بسیج نیز با الهام از همین روایات بوده که هرروز شاهد عمق تفکر امام (ره) در تشکیل این شجره طیبه هستیم.

حجت‌الاسلام قریشی، با اشاره به ماجرای گرانی بنزین، عنوان کرد: این با تصمیم روسای قوا انجام شده و اعلام موضع از سوی رهبر انقلاب نیز ارائه شد که با وجود تصویب سران قوا حمایت می‌کنند.

او گفت: مردم باید در برابر این موضوع توجیه شوند، مدیریت و هدایت رهبر انقلاب در این ماجرا به وضوح روشن است.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، ادامه داد: رهبر انقلاب در ماجرای برجام هم پس از انجام امورات مربوطه اعلام کردند که آماده پذیرش هستند، اما بدبین. این حمایت‌های رهبری موجب آرامش کشور است.

او بیان داشت: فرصت از جانب رهبر انقلاب باعث شد تا مدیران متوجه اشتباهاتشان در ماجرای برجام باشند، در جریان گرانی بنزین هم همین روال طی شده و رهبر انقلاب در خصوص نحوه اجرای طرح هم انتقاد داشتند.

حجت‌الاسلام قریشی، تاکید کرد: قانون‌مداری باید در جامعه جاری باشد و در کنار آن نیز باید توجه شود که از ضربه زدن به مردم و زندگی مستضعفان جلوگیری شود.

او  گفت: تمام تلاش دشمن برای برهم زدن امنیت کشور است، امت حزب‌الله باید در برابر این اقدامات و هنجارشکنی‌ها ایستادگی کرده و مانع کاستن از امنیت کشور شود.

امام جمعه ارومیه، ابراز داشت: برخی اقدامات حین اعتراضات مردم و تشویق هنجارشکنی‌ها از سوی دشمنان نظام، نشان داد که چنین اقداماتی از جانب چه کسانی حمایت می‌شود.

او اضافه کرد: وظیفه همه در حمایت از رهبر انقلاب و جلوگیری از نفوذ دشمن در میان مردم است. باید در راهپیمایی علیه اغتشاش‌گران و حمایت از اقتدار و امنیت باید حاضر شویم تا نشان دهیم که خط مردم از صف هواداران دشمنان جداست.

حجت‌الاسلام قریشی، تصریح کرد: حضور در صحنه باعث محکم شدن عزت و اقتدار ملی و در نتیجه پیشبرد اهداف ملی می‌شود.

او، خطاب به مسئولان، اذعان داشت: باید تمام فرامین مدنظر رهبر انقلاب از سوی مسئولان عملیاتی شود. در تمام عرصه‌ها به برکت بصیرت و اقتدار پیروز شده‌ایم و در حوزه اقتصادی نیز موفقیت با ماست.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، گفت: عنایت و حمایت الهی را جدی بگیریم و ابراز ناامیدی نکنیم. در آیات و روایات داریم که خداترسی و خدامحوری باعث پیروزی می‌شود.

او افزود: رفاه عمومی با تلاش مسئولان و همراهی مردم تامین می‌شود.

بیان نکاتی در خصوص معاد و خانواده از دیگر محور‌های خطبه‌های امروز نماز جمعه ارومیه بود.

 

انتهای پیام/م

 

نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.