اجرای ۶ نمایش در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان

در مراسمی از پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی رونمایی و نمایش های این جشنواره نیز اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، در مراسمی از پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی در یاسوج رونمایی شد.

رضا رفیعی رئیس انجمن هنر‌های نمایشی این استان در این آیین گفت: سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی به دبیری رضا گشتاسب از هنرمندان نامی کشور از دوشنبه چهارم تا چهارشنبه هفتم آذرماه در سالن شهید ماندنی زاده و آرش دشتی دوگنبدان برگزار می‌شود.

رضا رفیعی افزود: دوشنبه ۴ آذرماه ساعت ۱۰ و ۱۲ نمایش "صدمین سالگرد فتح گریه" به نویسندگی صابر محمدی و کارگردانی مهرداد علی پور و ساعت ۱۹٫۳۰ و ۲۱ نمایش ماهی‌های نه ماهی به نویسندگی صابر محمدی و کارگردانی کورش شمس در سالن شهید ماندنی زاده، و ساعت ۱۶ و ۱۷٫۳۰ نمایش گاو‌های جنگی به نویسندگی و کارگردانی اعظم فرزین در سالن زنده یاد آرش دشتی اجرا می‌شود.

او ادامه داد: سه شنبه۵ آذرماه هم ساعت ۱۰ و ۱۲ نمایش چفتر چین به نویسندگی و کارگردانی مسلم نارکی و ساعت ۲۰ و ۲۱ نمایش شب ساعت هشت به نویسندگی پوریا کاکاوند و کارگردانی ثارالله آذریتون و فرشاد داوودیان در سالن شهید ماندنی زاده، و ساعت ۱۶ و ۱۸ نمایش مادر مانده به نویسندگی حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی رامین حامدی راد در سالن زنده یاد آرش دشتی به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است: مراسم اختتامیه این جشنواره چهارشنبه ۶ آذرماه ساعت ۱۵ در تالار باشگاه فرهنگیان شهر دوگنبدان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ط

اجرای نمایش ها مختلف در جشنواره تئاتر استان

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.