امام جمعه انار ؛

جلوگیری از گرانی نباید به فراموشی سپرده شود

امام جمعه انار گفت: مطالبات به حق مردم بویژه جلوگیری از تبعات منفی طرح سهمیه بندی بنزین در گرانی‌های سرسام آور، نباید به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بعنوان دیده بان بصیر انقلاب اسلامی با نگاهی که از روی حکمت و بصیرت الهی است به میدان آمدند و با هشدار‌های بیدارکننده شان، جلوی گسترش فتنه و نا امنی را گرفتند.

او افزود: رهبر بصیر و حکیم انقلاب اسلامی در خنثی‌سازی این توطئه و فتنه بسیار شجاعانه و مدبرانه عمل کردند، و فتنه و مکر دشمنان را از انقلاب اسلامی دور و کشور را از تفرقه و نفاق حفظ کردند.

 حجت الاسلام منتظری گفت: این فتنه‌ها و آشوب‌ها برای از بین بردن جبهه مقاومت در منقطه و به ویژه در عراق، لبنان و ایران اسلامی به‌عنوان کشور محور مقاومت طراحی شده بود.

امام جمعه انار افزود:مطالبات به حق مردم بویژه جلوگیری از تبعات منفی طرح سهمیه بندی بنزین در گرانی‌های سرسام آور، نباید به فراموشی سپرده شود.

 او افزود:اعلام افزایش قیمت بنزین در ایام میلاد، بدون آگاهی‌بخشی و زمینه‌سازی‌ها مدبرانه نبود و مسئولان امر باید پاسخ‌گوی عملکرد خود باشند.

امام جمعه انار  با گرامی داشت هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی و بسیج در جهان معاصر مرهون تدبیر والای امام خمینی وهدایت‌های حضرت امام خامنه‌ای است.

انتهای پیام/ی

خطبه‌های نماز جمعه انار اول آذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مريم
۰۱:۲۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
سيرجان قيمت ميوه دو الي ٤ برابر شده
كرايه آژانس دو برابر شده
قيمت اهن٢برابر شده
كاش رسيدگي کنید
آخرین اخبار