عضو مجلس خبرگان رهبری:

دود خسارت بیت المال در اغتشاشات به چشم مردم می‌رود

عضو مجلس خبرگان رهبری در سفر به استان مرکزی گفت: دود خسارت اغتشاشات به بیت المال به چشم مردم می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام مجید تلخابی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای تلخاب با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور درپی افزایش قیمت بنزین افزود: دشمن و استکبار به دنبال سوءاستفاده به بهانه افزایش گرانی بنزین بودند و اغتشاشات این منافقین خارجی و داخلی خسارت‌هایی را به کشور وارد کرد که دود این خسارت‌ها به بیت المال به چشم مردم می‌رود.

دود خسارت  بیت المال در اغتشاشات  به چشم مردم می‌رود

حجت الاسلام تلخابی افزود: اگر بنا باشد قانون این کشور در کف خیابان تغییر کند که سنگ روی سنگ نمی‌ماند، در فتنه ۸۸ هم عده‌ای از رهبری خواهان ابطال انتخابات شدند، رهبری فرمودند اگر انتخابات را ابطال کنیم در دوره‌های بعد هم برخی دیگر خواهان ابطال انتخابات می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان معتقدند که بهای بنزین در کشور ما پایین است، اما این بالا بردن یکباره قیمت بنزین شوکی به جامعه وارد کرد اضافه کرد: در نحوه اجرای افزایش قیمت بنزین اطلاع رسانی صورت نگرفت و یارانه‌های حمایتی طرح هم باید قبل از اجرای طرح واریز می‌شد.

برای همه روشن است که مردم  مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: برای همه روشن است که مردم در حال حاضر مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند.

او اظهار کرد: بیان می‌شود که بالا بردن بهای بنزین مطالبه مسئولان هم بوده است، اما مسئولان از اینکه مبادا مردم به آن‌ها پشت کنند، هر بار که این موضوع مطرح شده به بهانه‌های مختلف این مسئله به تاخیر افتاده است.

حجت الاسلام تلخابی با اشاره به بیانات رهبری و حمایت از تصمیم سران قوا گفت: افق دید رهبری دور را می‌بیند، سران سه قوه، سران مملکت هستند و رهبری هم از تصمیم سران قوا حمایت کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهدا سرمایه این نظام هستند و همه دارایی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا نظام پایدار بماند و فلسفه این نظام اجرای حکم اسلامی است و اگر انسان برای بقای دین، جان خود را فدا کند، این معامله بسیار ارزشمند است.

او افزود: امام حسین (ع) برای بقای اسلام جان خود را فدا کرد، و شهدا هم برای حفظ اسلام و انقلاب از سید و سالار شهیدان تبعیت کردندو با جان خود این انقلاب را تدوام بخشیدند و برای بقای این نظام جان خود را دادند.

در حاشیه یادواره یادواره شهدای تلخاب اقشار مختلف مردم و بسیجیان، مزار شهدای گمنام این شهر گلباران کردند و مسئولان با خانواده شهید علیرضا تلخابی دیدار و از مقام شامخ خانواده شهدا تجلیل کردند.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.