شهیدان مدافع حرم نماد مظلومیت و شجاعت

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‎آباد گفت: شهیدان مدافع حرم نماد مظلومت، غیرت، شهامت و شجاعت هستند و برای نام اسلام ایستادگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‎آباد اظهارداشت: با تشییع پیکر پاک شهیدان خون جدیدی در کالبد جامعه دمیده می‌شود و روحیه با بصیرت، دشمن شناسی و انقلابی گری را در کشور زنده نگه می‌دارند.

او ادامه داد: گسترش اسلام ناب در جهان و اینکه آینده بشریت با محوریت اهل بیت خواهد بود پیام شهیدان مدافع حرم می‌باشد که با خون خود ثابت می‌کنندانقلاب همچنان بالنده و در حرکت است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه خون شهیدان، شجره پرثمر انقلاب را آبیاری می‌کند افزود: بهبرکت خون شهدا وجمهوری اسلامی ایران پرچم اسلام در دنیا به اهتزاز درآمده است.

آیت الله میرعمادی گفت: مدافعان حرم ثابت کرده اند که ما ملت زنده‌ای هستیم و آنان نیز برای جلوگیری از تجاوز وهتک حرمت به بارگاه حضرت زینب (س) و حرم اهل بیت شهید شده اند.

پیکر شهید مدافع حرم اسماعیل غلامی یاراحمدی  روز شنبه با حضور پرشور مردم ولایتمدار در خرم‎آباد تشییع شد.

شهید اسماعیل غلامی یاراحمدی از شهدای مدافع حرم در سوریه به شهادت رسید که پیکر پاک وی روز گذشته وارد خرم آباد شد.

پیکر این شهید سرافراز و دلاور باحضور مسئولان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مردم ولایتمدار خرم آباد از پادگان امام حسین (ع) تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

لرستان بیش از ۶هزارو ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/م

شهیدان مدافع حرم نماد مظلومیت و شجاعت هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.