جریمه ۷۹۳ میلیون ریالی محتکر لاستیک خودرو در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: محتکر لاستیک خودرو در این استان به ۷۹۳ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحیمی آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: با گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مبنی بر نگهداری لاستیک به صورت تجاری و خارج از ضوابط تعیینی دولت، پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.

او افزود: با توجه به ضرورت عرضه این اقلام از سوی سازمان های متولی و ذیصلاح در سطح جامعه، متهم لاستیک های فوق را اعلام موجودی نکرده بود و مدارک کافی بر عدم احتکار نداشت.
رحیمی آذر بیان کرد: با ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی و پس از بررسی دقیق مدارک و شواهد و تخلف این متهم محرز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: این فرد خاطی به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت ۲۶۴ میلیون ریال از بابت بهای مال از دست رفته و ۵۲۹ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت که در مجموع   ۷۹۳ میلیون ریال می شود، محکوم شد.

رحیمی آذر گفت: به منظور اثر بخشی هر چه بیشتر پرونده‌های مربوط به جرائم اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی واحتکار با سرعت و دقت رسیدگی و نتیجه اقدامات انجام شده نیز به اطلاع مردم خواهد رسید.

او افزود: همکاری مردم به عنوان مهمترین مولفه نظارتی تعزیرات حکومتی کمک شایانی در انجام رسالت همکاران ما و در نتیجه کاهش تخلفات خواهد داشت و به همین دلیل از شهروندان تقاضا داریم موارد مشکوک به احتکار، گرانفروشی و کم فروشی را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات اطلاع دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار داشت: دستگاه قضایی در برخورد با محتکران، مخلان اقتصادی و متخلفان صنفی نه تنها هیچگونه اغماضی نخواهد کرد بلکه با آنها به طور قاطع رفتار خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

برخورد قاطع با محتکران و مخلان اقتصادی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار