مشارکت بیش از دو میلیارد تومانی بوئین زهرایی‌ها در کمک به محرومان

رئیس کمیته امداد بوئین زهرا گفت: مردم نیکوکار بوئین زهرا در نیمه نخست امسال، بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به محرومان کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی قهرمانی رئیس کمیته امداد بوئین زهرا با اشاره به مشارکت دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی بوئین زهرایی‌ها در کمک به محرومان، گفت: از این میزان کمک بیش از ۱۶۶ میلیون تومان صدقه، بیش از ۲۳۰ میلیون تومان مشارکت در طرح اکرام ایتام، بیش از ۱۷۷ میلیون تومان مشارکت در طرح محسنین، بیش از ۳۸۶ میلیون تومان برای اطعام و بیش از ۱۳۹ میلیون تومان مشارکت در طرح نذر و قربانی بوده است.

قهرمانی عنوان کرد: نیکوکاران در بوئین زهرا بیش از ۴۱ میلیون تومان در طرح کوثر (مشارکت در تأمین جهیزیه نیازمندان)، بیش از ۳۶ میلیون تومان مشارکت در تأمین مسکن، بیش از ۲۴ میلیون تومان مشارکت در طرح شوق زیارت (اعزام مددجویان زیارت اولی به مشهد مقدس) و بیش از ۱۸ میلیون تومان در تأمین پوشاک نیازمندان مشارکت داشته اند.

او خاطرنشان کرد: در این مدت بوئین زهرایی‌ها بیش از ۲۸۳ میلیون تومان برای کمک به سیل زدگان و همچنین بیش از ۳۰ میلیون تومان برای مشارکت در طرح همسفره (تغذیه کودکان زیر پنج سال) مشارکت کردند.

رئیس کمیته امداد بوئین زهرا یادآورشد: مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان بوئین زهرا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۵*۸۸۷۷* اهدا کنند.

انتهای پیام/ک

مردم نیکوکار بوئین زهرا  بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به محرومان کمک کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.