شهدا به تک تک آیه‌های قران عمل کردند

عضو تفحص شهدای گمنام استان قم در یادوراه شهدای روستای سارو شهرستان بهشهر گفت: شهدا به تک تک آیه‌های قران عمل کردند و الگوی تمام عیار برای ما هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام میر علی اکبری عضو تفحص شهدای گمنام استان قم در بیست و نهمین یادواره ۱۲ آلاله روستای سارو از بخش مرکزی شهرستان بهشهر با بیان اینکه راه رسم خود را در زندگی باید از شهدا بیاموزیم گفت:شهدا به تک تک آیه‌های قرآن عمل کردند و الگوی تمام عیار برای ما هستند.

او مهمترین اهداف شهدا را تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، برقراری حکومت دین و کوتاه کردن دست اجانب از خاک کشور عنوان کرد و افزود: دشمن با تهاجم فرهنگی، جنگ هوشمند، تحریم و فشار اقتصادی و ایجاد جنگ روانی به دنبال این است که ایران در برابر غرب تسلیم شود و به دوران قبل از انقلاب برگردد، اما نمی‌داند که آرمان‌ها و ارزش‌های ما تغییر ناپذیرند و هرگز چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

میرعلی اکبری یکی دیگر از اهداف و آرمان‌های شهدا را تحقق عدالت اجتماعی در جامعه عنوان کرد و با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای تحقق این آرمان شهدا قدم برمی‌دارد، گفت: مطالبه اصلی مردم نیز تلاش مسئولان برای ایجاد عدالت در جامعه است.

او همچنین از مقام شهدا در پیش گاه خداوند گفت و افزود:شهدا در پیش گاه خداوند آنقدر عزیزند که می‌توانند تا ۷۰ نفر را شفاعت کنند.

عضو تفحص شهدای گمنام استان قم حضور در مراسم شهدا را عین بصیرت دانست.

انتهای پیام/س

شهدا الگوی تمام عیار برای ما هستند

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.