عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تخریب، آتش زدن و غارت اموال عمومی درست نیست

خلیل آبادی با بیان اینکه تخریب و آتش زدن اموال عمومی در شأن مردم ما نیست، گفت: با ایجاد فضای تعامل و گفت‌وگو می‌توان مردم را اغنا کرد.

تخریب، آتش زدن و غارت اموال عمومی درست نیستبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تشریح جزئیات روز گذشته سمینار گردشگری، گفت: روز گذشته سمیناری با هدف توسعه گردشگری با تأکید بر ظرفیت اسلامی برگزار شد که در آن سفرای بنگلادش، عمان، صربستان و چند کشور دیگر حضور داشتند.

عضو شورای شهر تهران افزود: آقای هاشمی رئیس شورای شهر تهران و حجت‌الاسلام و المسلمین امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز در این جلسه حضور داشت و پیشنهاد‌هایی برای توسعه گردشگری مطرح و قرار شد برنامه‌هایی برای توسعه صنعت گردشگری بین کشور‌ها ارائه شود.

خلیل آبادی با تأکید بر اینکه می‌توان در حوزه سلامت اقدام‌هایی را انجام داد، گفت: در کنار تلاش برای گسترش روابط در حوزه سلامت، پیشنهاد‌هایی برای ایجاد انجمن دوستی بین تهران با شهر‌هایی که خواهر خواندگی آن‌ها با تهران به ثبت رسیده است مطرح شد که می‌تواند به ارتقاء گردشگری کمک کند.

او در واکنش به اغتشاشات اخیر ضمن محکوم کردن تخریب اموال عمومی، گفت: اعتراض مردم به گرانی بنزین و مشکلات معیشتی بود که عده بسیاری از این اعتراض سوءاستفاده کردند و ما باید به این نکته توجه کنیم که باید فضای گفتمان را با مردم ایجاد کنیم، زیرا گفتمان با شهروندان می‌تواند از بسیاری از حوادث پیشگیری کند.


بیشتر بخوانید: اغتشاش‌گران و غارت‌گران اموال عمومی از مردم نیستند


عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه تخریب و آتش زدن اموال عمومی در شأن مردم ما نیست، گفت: اگر ما فضای گفتمان را با شهروندان ایجاد می‌کردیم، هزینه کمتری به کشور تحمیل می‌شد و متأسفانه با افزایش ناگهانی قیمت بنزین، شوکی در جامعه ایجاد شد.

خلیل آبادی تأکید کرد: تخریب، آتش زدن و غارت اموال عمومی مورد تأیید ما نیست.

انتهای پیام/

واکنش عضو شورای شهر تهران به تخریب اموال عمومی توسط اغتشاشگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
aaa
۱۳:۲۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
اختلاس و دزدی از بیت المال چطور؟
آخرین اخبار