پیامک‌های دریافتی سوم آذر؛

واریز نشدن یارانه معیشتی برای اقشار ضعیف جامعه/ گرانی اجناس در بعضی از شهرها و روستاها

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم آذر مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

1420...0930: آقای روحانی بازنشستگان را جزء سه دهک به حساب آورده، لذا یارانه بنزینی از جمله بنده واریز را نکرد.

 

8947...0990: سلام بازرسانتون کجان ... گوجه فرنگی در زمین های کشاورزی خراب شد. در بازار گوجه فرنگی کیلوی ۱۵۰۰۰ هزار تومان کرمانشاه.

 

0398...0912: سلام بر دست اندر کاران لطفا"بپرسید. دولتی که در مدت شش سال نتوانست یارانه ثروتمندان را حذف کند با چه تدبیری (حق کمک معاشتی ) بیست میلیون مردم را حذف می نماید و با چه منطقی؟!

 

6802...0910: سلام. یارانه معیشتی به حساب ما واریز نشده است در صورتی که همسرمن هیچ منبع درآمدی نداره. با پراید داره کاره میکنه. این کدی هم که گفتن از طریقش پیگیری کنیم اصلا متصل نمیشه لطفا پیگیری کنید.

 

8149...0915: سلام جالب است یک بازنشسته فرهنگی یارانه دریافت می کند اما کمک معیشتی خیر چرا آیا بازنشسته پولدار است.

 

7822...0913: سلام کی میخواهید به داد مردم برسید وقتی دیگه همه از گشنگی مردن گوجه ای که قبل از گرونی بنزین سه هزار تومان می گرفتیم الان شده سیزده هزار تومان فقط در تهران نظارت دارین ما از شهرستان سیرجان استان کرمان تماس میگیریم اما کسی پاسخگو نیست ۱۲۴ هم که الکیه میخواین دل مردم رو خوش کنید که شکایات ثبت میشه اما وقتی زنگ میزنی کسی پاسخگو نیست.

 

4941...0936: من شماره تلفن ندارم معیشت یارانه بهم ندادن پیام با شماره دیگران میدم جواب نمیده میگه شماره به اسمت نیست چیکار کنم.

 

4923...0916: فروش آزاد انسولین قلمی که بایستی دولتی در اختیار مردم قرار بگیرد، داروخانه خسروی در استان لرستان شهرستان الیگودرز

 

0882...0913: سلام. مسئول روابط عمومی موسسه آموزش عالی علامه شهرستان خمینی شهر هستم. یک کیف شامل یک تبلت.لپ تاپ و ۱۰۰میلیون طلا توسط یکی از دانشجوها که در کلاس یافته بود تحویل اینجانب شد و طی بررسی هائی تحویل صاحبش گردید. آیا می تواند ارزش خبری داشته باشد که اینجانب با یکی از خبرنگاران شهر هماهنگ کرده و خبرش را تهیه نمائیم؟

 

0610...0916: با عرض سلام خسته نباشید آیا این عدالت است من یک کارگر و مستجرم چرا یارانه حمایت معیشتی به من تعلق نگرفته تو را خدا پیام مرا بخوانید خواهش میکنم ازتون!

 

3269...0901: باسلام. این چه عدالتیه که برای سهمیه بنزین گذاشتید که برای یکی دو بار سهام ریخته شود ولی برای یکی اصلا ریخته نشه. و هر چی هم با شماره ی *6369# شماره گیری می کنیم فقط میگه این سیستم در حال حاضر برای شما فعال نمی باشد.

 

6684...0938: موضوع گران فروشی شیراز - صدرا خیابان مولانا.

 

4841...0912: آقا دروغ میگن سه مرحله پول دادن ، شصت میلیون !!! اگر به بیست میلیون برسه شاهکار کردن که نمیرسه، این ۴۵ تومنم که میگیریم میخوان قطع کنن ، حالا اضافه هم بدن ، کی از کجا میفهمه که شصت میلیون آدم پول گرفتن ، منه بیکار یارانه بگیر و امثال من قاطی شصتا نبودیم جل الخالق همه رفتن سر کار!! سامانه هم که قطع کردن.

 

8160...0915: با سلام من کارگر ساختمانی هستم چرا کمک هزینه معیشتی به من پرداخت نشده است. اون کد دستوری که اعلام کردین اصلا وصل نمیشه که پیگیری کنیم لطفا شما پیگیری نمایید ممنون.

 

8434...0915: با عرض سلام و خسته نباشید می خواستم بگم که این یارانه بنزین فقط مال پولدارها و وزیر وکلا هست وگرنه به ما کارگرهای فصلی و کارگرهای ساختمانی که ندادند.

 

8149...915: سلام سامانه اعتراض به کمک معیشتی باز نمی شود لطفا پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
یارانه میعیشتی به من مدد جوی بهزیستی ندادن
این پایتخت نشینها همون پایین شهرش مسکنش ملییارد می ارزد ما که روستا هستیم کل مسکنمون پول کابینت شهری ها هم نمیشه بعد یارانه را نر یختنم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۱:۰۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
چرا به من معلول نخاعی جز بهزیستیم پرداخت نکردن یارانه را نه خحانه ای نه خودرویی با یک فرزند مستاجر هستیم
چرا دروغ میگن مسولین
شماره هم اس ام اس می کنیم به دروغ میگویند شماره با کد ملی هم خوانی ندارد
این شماره 11 ساله مال من است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
اینم یه دروغ دیگه دولت بود هیچ پولی واسه کسی واریز نشده من از خیلیا پرسیدم کسایی که واقعا مستحق بودن یه رئال نریختن
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۹:۰۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
کارگرم با قراردادکارگری مشخص
مسکم من هم مسکن مهر با 61 قسط پرداختی
یارانه میگیرم
اما
....
......
شامل حمایتی معیشتی نشده ام
واقعا چه کنم
خانه 900 م ندارم
ماشین 250 م ندارم
هرکی پیدا کنه مال خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
اینا چطوری حساب و کتاب کردن که با درامد یک میلیون پانصد تومن معیشت ندادن،؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
این بسته صدقه این طور که مشخص شده به ثروتمند تعلق گرفته نه به یک معلول قطع عضوی مستاجر روستایی که صد میلیون دیه شا سپرده کرده و دو برابر سپرده اش مقروض وام بانک ها و قرض الحسنه هاست. ولی اون کسی که مسکن میلیاردی داره یا طلا فروشه راحت گرفته. به یک معلول هم رحم نکردن. این اقا داره حق الناس میکنه. بسپارید حق مردما به کسی که همه چیا رصد کنه ارزش همه چیا رصد کنه. اون که ۳۰ میلیارد مسکن داره و یا طلافروشه بسته دور اول بهش دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
سلام
هم خودم و هم خانواده با اينكه خط تلفن همراه به نام خودمان هست پس از درخواست ثبت نام در طرح معيشت وزارت تعاون، پيام ميده اين شماره متعلق به اين كد ملي نيست!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
براي من هم اين پيام اومد
درست ميگيد
ولي من ميخوام بدونم
يه زن سرپرست خانواده،اگر هم بالاي ميليارد دارايي اش باشه،قانوناً يارانه بهش تعلق ميگيره يا نه؟
معيشت هم كه در نهايت،كد رهگيري ندادند
آخرین اخبار