پیامک‌های دریافتی بیست و یکم آبان ماه؛

وضعیت نامناسب آنتن دهی در روستای چهارمه علیا شهر دهدشت/ علت اخراجی بی‌مورد ۱۸ هزار اساتید با سابقه دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و یکم آبان ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

6352...0916: سلام لطفا به مخابرات استان کهگلویه و بویراحمد بگویید وضعیت آنتن دهی روستای چهارمه علیا شهردهدشت را برطرف کنید ممنون.

 

7291...0935: سلام کارگر هستم و بیمه تامین اجتماعی ولی سبد کالا شامل حالمون نشده است. آقای شریعتمداری قبل از عید قول پیگیری این امر را در سال جدید را دادند ولی خبری نشد. لطفا پیگیری بفرمایید چون نیاز داریم ممنون!

 

5310...0912: مدتیست که سازمان تنظیم مقررات بر خلاف قانون و بدون هیچگونه دلیل موجه اقدام به دریافت مبلغ پنج میلیون تومان از دفاتر پیشخوان بابت تمدید مجوز میکنه که این رویه علاوه بر تخلف آشکار در هیچ جا و هیچ صنفی وجود ندارد. متاسفانه هیچ کس هم براش مهم نیست که چه فشاری به این قشر وارد میشه.
 لطفا پیگیری کنید.

 

1310...0910: سلام. لطفا به دادما استخدامی های سال88برسید.ابتدا با کم بودن حقوق مواجه بودیم. الان هم با حذف هر روزه گوشه ای از دریافتی ها.حالا هم که تفاوت تطبیق کم شد. اثر اضافه حقوق سالانه مون از بین رفت. فقط در وزارت بهداشت55 هزار نفرمشمول کسر تفاوت تطبیق هستند.

 

6316...0915: سلام به مجله خبری شبکه یک. برای ثبت نام طرح ملی مسکن در خراسان جنوبی شهر بیرجند مراجعه کردیم گفتن نیم ساعت دیگه بیاین سایت باز بشه. موقعی که رفتیم می گویند که ظرفیت ثبت نام تمام شده است. حالا ما قشر کارگر با این اوضاع اقتصادی و بدون مسکن و با چند فرزند چه کنیم.

 

5604...0901: با سلام. یک خانوم چند ماه پیش خونه منو تصرف کرد مطب دندان پزشکی زد پس از شکایت کیفری و تحقیقات مرکز بهداشت شهریار مشخص شد این خانوم یه پروانه طبابت جعلی دارد و چندین سالِ خودشو پزشک جا زده است. 

 

9477...0919: با عرض سلام وخسته نباشید میشه لطف کنید علت اخراج بی مورد ۱۸ هزار از اساتید با سابقه دانشگاه علمی کاربردی رو مطرح و پیگیری کنید.

 

5488...0919: با سلام لطفا یک گزارش بگیرید در مورد طرح جدید آموزش پرورش برای گرفتن نیروهای نهصت سواد آموزی. افردای که استخدام شدن اکثرا سابقه تدریس در مدرسه ندارن و هم مادرها شاکین هم مدیر و معاونان! الان توی منطقه پاکدشت یک سری رو که استخدام کردن از استان لرستان اومدن. خب چرا از معلم های غیر انتفاعی که انقدر دوره ضمن خدمت دیدن و کلاس داری رو بلدن استفاده نمیکنن. این همه میگن کمبود نیرو  هست خب معلم های غیر انتفاعی سابقه دار را استخدام کنن تا کسای دیگه به جاشون بیان.تو رو خدا رسیدگی کنید.

 

6530...0903: ما داوطلبان آزمونهای استخدامی با طرح بومی گزینی مخالفیم این تبعیض و ظلم در حق جوان های بعضی شهرها است.

 

4172...0938: سلام ، چرا از گرانی های چند هفته اخیر بازار خودرو هیچ گزارشی تهیه نمی کنید؟!!! اگر همینطور هر روز چند صد هزار تومان ، مثل همین چند هفته اضافه شود پراید از رده خارج به صد میلیوون هم می رسد.

 

0143...0912: امروز برای دومین بار قیمت نان در شهرستان نظراباد بالا رفت مثلا سنگگ 750 تومانی شد 900 تومان و امروز شد 1200 تومان چرا هیچ نظارتی نیست.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار