پیامک‌های دریافتی دوم آبان؛

بی‌آبی در روستای حسن آباد شهرستان صالح آباد تربت جام/ قطعی شبکه‌های تلویزیونی در محله سجادیه از شهرستان مبارکه اصفهان

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم آبان مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

5912...0915: با سلام لطفا در خصوص جزء۶ بند ث ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر بهرمندی از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر کسانی که بیش از ۶ ماه حضور در جبهه داشتن چرا این قانون شامل بازنشستگان نمی شود. پیگیری فرمائید.

 

8826...0914: سلام یک ساله کارت ایثار گرفتیم و حقوق و مزایا تا بدهند. ولی هنوز خبری نشده است. لطفا پیگیر کنید.

 

8284...0915: سلام شما که پيگير هستين پيگير آب شرب روستای حسن آباد شهرستان صالح آباد تربت جام هم باشيد ما پنج سال هست که آب خوردن نداريم خواهشا به فکر ما مردم مرزنشين باشيد نه آب حمام داريم نه آب لباسشویی نه آب خوردن منبع آب ما خراب شده آب چاه آلوده شده بهداشت پلمپ کرده است.

 

8455...0913: سلام میز خدمت دولت رو بزارید شهر شلمزار تا فرماندار و شهردار ما پاسخگو بشن چرا کار نمی کنند در مرکز شهرستان یعنی شلمزار؟ عملکردی نداشتن و ندارن، شهر هیچ امکاناتی نداره بیمارستان، تاکسی واحد شهری و... شهر پر از آشغال و کثافته، میادین شهر فرسوده و خرابن بحث بیکاری جوان ها! فرماندار بودجه رو برده شهر خودش با پارتی بازی چون بومی هستش. یا فرماندار کار و تلاش کنه یا بره شخص جدید ولایق بیاد. استان چهارمحال.

 

0176...0919: چرا هیچ ارگانی نظارت بر ایزوگام فروش ها نمیکنه فصل سرما که میرسه قیمت ایزوگام به شدت بالا میره یک متر ایزوگام شده 18 هزار تومان.

 

4155...0913: با سلام تنبیه دانش آموز ممتاز مدرسه شاهد شهرکرد توسط معاون مدرسه که منجر به پارگی و آسیب جدی به مینیکس زانو شده و دانش اموز بعد از ضربه رها شده تا اینکه بعد از تعطیلی مدرسه والدین دانش آموز او را به مراکز درمانی رسانده و گچگیری صورت پذیرفته و در طول این مدت هیچ گونه اقدامی از طرف مدرسه و آموزش و پرورش صورت نپذیرفته است و دانش اموز هم اکنون دچار ضربه روحی شده و به هیچ قصد بازگشت به مدرسه را ندارد. لطفا رسیدگی کنید که دادرسی نداریم.

 

2643...0918: باسلام،ب ا توجه به افزایش قیمت برق ( ۲۳درصد برای پر مصرف ها) آیا فکری برای واحدهای چند طبقه که تنها یک کنتور دارند و جز پر مصرف ها قرار میگیرند شده است؟

 

8255...0911: سلام لطفا پیگیری کنید چرا تفاوت افزایش حقوق کارکنان مرکز بهداشت گنبد تا امروز پرداخت نشده است.

 

9325...0913: سلام: مدت یک ماه است شبکه های زیر (۱و۲و۳و4و شبکه ی خبر- تهران- نسیم- قرآن-سلامت) در محله سجادیه از شهرستان مبارکه اصفهان از ساعت ۱۷هرروز تا ۱۰صبح روز بعد قابل مشاهده نیست. لطفا پیگیری نمایید.

 

7015...0914: سلام لطفا در مورد پذیرش رشته های بدون کنکور اما دولتی توضیح بدین وب گین که کی میتونیم ثبت نام کنیم و آیا بازار کارخوبی دارند؟ و اینکه من معدل سال سومم۱۶.۷۱شده بدون کنکور چه رشته ای رو می تونم ثبت نام کنم؟ ممنون اگه جواب بدید به دعوت شما.

 

6217...0912: با سلام دیروز جاده چالوس از نزدیک کرج تا قبل از آش فروشی ها لغزندگی غیر عادی داشت و اکثر رانندگان ترسیده بودند و یدک کشها هم همه در جاده پلاس بودند و چند مورد تصادف و سر خوردن هم ایجاد شد حتی یک اتومبیل نیروی انتظامی هم وسط جاده ایستاده بود و افسر محترمی که داخلش بود اظهار کرد که خود من هم چهار بار لغزیدم . به نظر این لغزش برای امثال بنده که در تمام فصول در این جاده تردد می کنم کاملا غیر عادی بود. آیا امکان داره شایعاتی که چند ساله رایجه (برخی رانندگان یدک کشها در باران داخل جاده مواد لیز کننده در جاده میریزن) درست باشه؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار