دعوت جامعه اسلامی مهندسین از مردم برای حضور در راهپیمایی

جامعه اسلامی مهندسین از مردم تهران برای حضور در راهپیمایی فردا علیه اغتشاشات دعوت کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه اسلامی مهندسین به‌منظور دعوت از مردم تهران برای حضور در راهپیمایی فردا علیه اغتشاشات اخیر بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

تصمیم اخیرسران قوا درافزایش قیمت بنزین با اعتراضات مختلفی همراه شد. برخی از این اعتراضات به اصل این تصمیم بود و برخی دیگر به نحوه اجرا؛ اما درمیان اعتراضاتی که به صورت مسالمت آمیز و منطقی مطرح می‌شد، ناگهان شاهد شروع موجی سازمان یافته و خشونت‌بار از اغتشاشات بودیم که تخریب اموال عمومی و حتی مایملک شهروندان، تعرض به افراد، مسدود کردن خیابان‌ها و بزرگراه‌ها را در دستورکار خود قرارداده بود.

این اغتشاشات سازمان یافته که با حمایت بوق‌های استکبار از طریق رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران همراه بود، هر روزبه تشویق و تحریک مردم برای پیوستن به صف اغتشاشگران می‌پرداخت، اما زهی خیال باطل که ملت ایران با تمدنی بی بدیل درجهان که ممزوج با آموزه‌های اسلام و معارف اهل بیت (علیهم‌السلام) می‌باشد، با بصیرتی مثال زدنی آتش اغتشاشات را خاموش کرد و چشم فتنه را کور نمود.

تحرکات مذبوحانه روز‌های اخیر که می‌خواست اعتراضات مردمی را دریک موضوع درون‌کشوری به بحرانی بزرگ برای امنیت ایران تبدیل نماید، با هوشیاری ملت و حضور نیرو‌های حافظ امنیت کشور ناکام ماند و حال ایران در حماسه‌ای دیگربا برپایی راهپیمایی‌های بزرگ دفاع از امنیت درسراسرکشور، خواب آشفته دشمنان را برای نابودی و تجزیه ایران عزیز بی‌تعبیر گذاشتند.

فردا نیز خیابان‌های تهران شاهد حضورمردان و زنانی خواهد بود که سال‌هاست مقاومت آن‌ها دربرابر دشمنان، الگوی تمام عدالت‌طلبان و آزادی‌خواهان سراسر جهان شده است.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن دعوت ازآحاد ملت ایران به حضور در راهپیمایی علیه اغتشاشات و خلق حماسه‌ای دیگردر تاریخ انقلاب اسلامی، فردا نیز دوشادوش مردم قهرمان تهران در راهپیمایی بزرگ دفاع از امنیت، حضور خواهند داشت و به عنوان قطره‌ای کوچک به دریای بی‌کران همدلی و اتحاد ملت ایران خواهد پیوست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار