لبیک مردم ولایتمدار به ندای رهبری در دیار علویان

فرمانده انتظامی مازندران امروز در راهپیمایی مردمی حمایت از اقتدار و امنیت در ساری، گفت: مردم ولایتمدار استان با لبیک به ندای رهبری، صف خود را از اخلالگران نظم و امنیت جدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران صبح امروز در مراسم راهپیمایی مردمی حمایت از اقتدار و امنیت در ساری، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، گفت: مردم در حفظ امنیت و اقتدار نظام اسلامی مهمترین نقش را دارند.

او افزود: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه دیار علویان در حوادث اخیر همچون گذشته ضمن لبیک به ندای رهبری، صف خود را از معاندان نظام و اخلالگران نظم و امنیت جدا کردند و با بصیرت دینی و هوشیاری حرکت انقلابی مثال زدنی را رقم زدند.

فرمانده انتظامی مازندران، مهمترین مطالبه مردم از پلیس را برقراری نظم، امنیت، آرامش و آسایش در جامعه برشمرد و گفت: نیروی انتظامی همواره حافظ جان، مال و ناموس مردم است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

او با اشاره به اینکه دشمن همواره با تبلیغات سوء به دنبال تضعیف امنیت و اقتدار نظام اسلامی است، افزود: امروز مردم با حضور گسترده خود در صحنه وفاداری خود را به رهبری و نظام اسلامی ثابت کردند.

سردار میرفیضی تعدی به حقوق مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و گفت: پلیس هرگز اجازه هرگونه فرصت طلبی را به اخلالگران در نظم و امنیت عموم نخواهد داد و قاطعانه با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/س

مردم در حفظ امنیت و اقتدار نظام اسلامی مهمترین نقش را دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار