در اجتماع بزرگ گردان‌های بسیجی شهرداری تهران انجام شد؛

قرائت میثاق نامه بسیجیان شهرداری تهران

میثاق نامه بسیجیان شهرداری تهران امروز در اجتماع بزرگ گردان‌های بسیج شهرداری قرائت شد.

قرائت میثاق نامه بسیجیان شهرداری تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، میثاق نامه بسیجیان شهرداری تهران در اجتماع بزرگ گردان‌های بسیج شهرداری تهران قرائت شد.

در متن این میثاق نامه آمده است: ای خدای کریم تو را سپاس که ما را از ظلمت‌ها رهانیدی و به راه مستقیم هدایتمان فرمودی تا از میان تمام مکاتب مکتب شهیدان و شاهدانی را برگزینیم که پیروانش و گلدسته‌های رفیع آن از آن شهیدان و رشادت سر داده و نام خود را در دفتر تشکلی ثبت کنیم که همه مجاهدان از اولین تا آخرین آن را امضاء کرده‌اند.

اینک بسیجیان بصیر شهرداری تهران علی رغم همه سختی‌ها و تنگناهای معیشتی به تأثی از کلام رهبر معظم انقلاب به میدان بصیرت آمده‌ایم و آماده‌ایم تا با امام راحل و رهبر عزیزمان و شهیدان با جانمان پیمان ببندیم تا تمامی استعدادها و توانایی‌های خود را در راه گسترش قانون خدا در میهنمان به کار ببریم.

ای پروردگار مهربان اینک که نعمت بی بدیل عضویت در لشکر مخلص خود را نصیبمان فرموده‌ای به شکرانه حضور در اردوگاه منتظران مهدی (عج) بر محمد و آل محمد درود می‌فرستیم و با تو ای خدای حکیم و بصیر عهد می‌بندیم.

پیوسته در آمادگی برای جهاد بکوشیم و هرگز با طاغوت‌ها و جهان خواران سازش نکنیم.

با آگاهی و بصیرت روز افزون پرده‌های تزویر را کنار زنیم و لحظه‌ای از مسیر ولایت جدا نشویم.

تمامی استعدادها و توانایی خود را در جهت استمرار راه نورانی امام خمینی (ره) و تحقق آرمان‌های یاران بسیجی شهید به کار ببریم.

این عهدیست که به فضل الهی در جان و زبان ما جاری شد و ماندن در این عهد جز با مدد الهی ممکن نخواهد بود. ما بسیجیان شهرداری تهران با لبیک به مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای به مولایمان حسین (ع) عرضه می‌داریم که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون همه ظرفیت و توان خود را به کار گرفته و با روحیه جهادی و تلاش شبانه‌روزی در راه خدمت به مردم عزیزمان گام برداریم.

پروردگارا به ما مدد فرما تا در این راه ثابت قدم بمانیم و ارزش‌های والای اسلام را در جامعه زنده نگه داریم و در حفظ ولایت مداری، امنیت، اخلاق و حقوق هموطنانمان کوشا باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.