رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران مطرح کرد؛

اموال آسیب دیده شهری تا چند روز آینده ترمیم می‌شود

محمدی گفت: مدیریت شهری پس از شناسایی اموال آسیب دیده شهری در اغتشاشات اخیر تا چند روز آینده اموال را ترمیم می‌کند.

غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح زمان ترمیم و بازسازی اموال آسیب دیده شهرداری در اغتشاشات هفته گذشته گفت: پس از گزارش اولیه خسارت وارده آقای حناچی شهردار تهران دستور داد تا خسارات وارده به اموال عمومی بررسی شود.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: در همه مناطق پایتخت برای تعیین میزان خسارت وارده به اموال عمومی اقدام های کارشناسی انجام شد و در روزهای آینده به نتیجه می رسد.


بیشتر بخوانید: وارد شدن هزینه سنگین به کشور با تخریب و غارت اموال عمومی 


محمدی افزود: ممکن است برخی از اموال آسیب دیده نیاز به تهیه کردن داشته باشد که این برنامه نیز در دست اقدام است تا هرچه سریعتر اموال آسیب دیده جایگزین و ترمیم شود.

او با اشاره به این نکته که ممکن است تهیه و تامین اقلام مورد نیاز کمی زمان ببرد، تصریح کرد: اهمالی در تامین و ترمیم اقلام عمومی آسیب دیده در اغتشاشات اخیر پایتخت صورت نگرفته است و تمام بخش های مدیریت شهری در حال بررسی اموال آسیب دیده و ترمیم و جایگزینی آن‌ها هستند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ادامه داد: تعمیر و جایگزینی دوربین های ترافیکی آسیب دیده در اغتشاشات اخیر بر عهده شهرداری تهران است که ممکن است بعضی از آن‌ها یدک داشته باشند و بعضی از آن‌ها نیاز به خرید مجدد داشته باشند.

انتهای پیام/

تعمیر و جایگزینی دوربین های ترافیکی آسیب دیده بر عهده شهرداری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار