لحظه مرگ مرد میانسال حین بازی در پارک

مرد میانسال چینی که سرگرم بازی روی یک پل معلق در پارک بود بر اثر سقوط به پایین و وارد آمدن ضربه به سرش جان خود را از دست داد.

سقوط مرگبار مرد میانسال حین بازی در پارک! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد ۵۶ ساله چینی هرگز تصور نمی‌کرد که بازی او روی یک پل معلق در پارک منجر به مرگش شود. " ژانگ سانپینگ" که به همراه همسر و دخترش برای تفریح به پارک رفته بودند بر اثر سقوط از روی پل به پایین، جانش را از دست داد. او که سعی داشت تعادل خود را بر روی این پل لرزان حفظ کند به پایین سقوط کرد و بر اثر ضربه وارد شده به سرش جان باخت.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته پارک تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه تلخ را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو قربانی به همراه دو نفر دیگر در حالی که تلاش می‌کنند تعادل خود را روی پل حفظ کنند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد این مرد میانسال ناگهان تعادل خود را از دست داده و از روی پل به پایین سقوط می‌کند. با وجود آنکه ارتفاع پل تا زمین بسیار کم بود اما قربانی به علت ضربه‌ای که به سرش وارد شده بود، جانش را از دست داد. پس از این حادثه اورژانس پزشکی در محل حاضر شد اما تلاش‌های آنها برای نجات جان این مرد ناکام ماند.

این حادثه در تاریخ ۲ نوامبر و در منطقه تائویان چین رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین مسئولان پارک اعلام کردند که قربانی قبل از بالارفتن از پل اقدام به خوردن آبی مشکوک به همراه میوه کرده بود. خانواده قربانی درخواست مسئولان پارک برای انجام کالبدشکافی را رد کردند. با این حال خانواده قربانی ایمنی پایین و عدم محدودیت سنی را عامل بروز این حادثه دانسته‌اند. 

گفتنی است؛ قرار است پرونده این حادثه به دادگاه ارسال تا دادگاه در مورد آن حکم نهایی را صادر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار