سقوط مرگبار دختر دانشجو حین گرفتن عکس سلفی!

دختر دانشجویی که بر فراز یک کوه توریستی در حال گرفتن عکس سلفی بود، بر اثر سقوط به پایین جانش را از دست داد.

سقوط مرگبار دختر دانشجو حین گرفتن سلفی!+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختر دانشجوی چینی که بر فراز منطقه گردشگری هوشان قصد گرفتن عکس سلفی را داشت، هرگز تصور نمی‌کرد که لحظاتی بعد جانش را از دست خواهد داد. در این حادثه که در ساعت ۵ بعدازظهر تاریخ ۳۰ اکتبر رخ داد " دِنگ" پس از گرفتن چند عکس سلفی و ارسال آن برای دوستانش در یک شبکه اجتماعی، ناگهان به پایین کوه سقوط کرد و جان باخت.

پس از مرگ این دانشجو خانواده او با زیر سؤال بردن ایمنی ضعیف این محل گردشگری و مسئول مرگ دختر خود دانستن مسئولان آن درخواست کردند تا در بالای کوه گاردریل‌هایی با ارتفاع بلند برای حفاظت از جان گردشگران نصب شود. مسئولان هوشان نیز ضمن رد ادعای خانواده قربانی بی‌توجهی این دختر به هشدار‌های ایمنی و تلاش او برای ثبت عکس سلفی در بالای کوه را علت مرگش دانستند.

سقوط مرگبار دختر دانشجو حین گرفتن سلفی!+ عکس//

با این حال مسئولان هوشان مبلغ ۴۰۰۰۰ یوان (۵۷۰۰ دلار) را به‌ عنوان غرامت به خانواده قربانی پیشنهاد کردند که ظاهرا این پیشنهاد مورد قبول خانواده قربانی قرار نگرفته است. روز سه شنبه مسئولان این محل گردشگری اعلام کرده بودند به علت کشاندن پرونده مرگ این دختر جوان توسط خانواده‌اش به رسانه‌ها آن‌ها از پرداخت مبلغ بیشتر به خانواده او خودداری خواهند کرد. با این حال روز چهارشنبه اعلام شد که خانواده متوفی و مسئولان هوشان به یک توافق دست یافته‌اند. هنوز از جزئیات این توافق گزارشی منتشر نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
king
۲۰:۲۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اخه اونجا هم سلفی میگیرن
آخرین اخبار