اقتدار و امنیت امروز در کشور مثال‌زدنی است

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه اقتدار و امنیت امروز در کشور را مثال‌زدنی دانست و گفت : عصاره این مملکت با دین و اسلام عجین شده است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه اقتدار و امنیت امروز در کشور را مثال‌زدنی دانست گفت : همانطور که آن زمان فرعون می‌گفت من تنها رزاق هستم الان آمریکا هم همین تفکر را دارد و راه فرعون را ادامه می‌دهد.

او گفت : البته همیشه یکسری واقعیات در مقابل این تفکرات ایستاده است همانطور که رهبر می‌فرماید هرجا موسی باشد یک فرعون هم هست لذا تا آمریکا قدرت نمایی می‌کند ایران در مقابل آن ایستاده است.

آیت الله علما گفت: در چنین شرایطی ما موظف به تکلیف هستیم و همانطور که در ایام دفاع مقدس امام فرمود الان به پیروزی فکر نمی‌کنم بلکه وظیفه عمل می‌کنیم.

او کشور ایران را کشوری موثر در بین سیاسیون جهان معرفی کرد و افزود: بر این اساس طبیعی است که آمریکا از این اقتدار عصبانی باشد و تحمل آن برایش سخت و طاقت فرسا باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا تحمل دیدن استقلال ایران را ندارد و به همین خاطر همواره با نقشه‌های شوم مزاحمت‌هایی را برای کشور ما ایجاد می‌کند و در این کار سبقه طولانی دارد.

او گفت: اما بصیرت و آگاهی مردم ایران همواره نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کنند و همیشه در فرصت کوتاهی دست‌های پنهان پشت پرده توطئه‌ها را نمایان می‌کند.

آیت الله علما گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرماید در ایران همه مردم بسیجی هستند حرف‌های بسیاری در این جمله نهفته است یعنی مردم بصیر و آگاه هستند و در این ۴۰ سال دسیسه‌های دشمنان را بسیار خوب شناخته اند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: همانطور که امام راحل بار‌ها اشاره کرد اگر زمانی رادیو‌های بیگانه از ما تعریف و تمجید کرد بدانید آغاز مصیبت ما است.

او گفت: امروز مردم ایران بیدار هستند و به محض اینکه اغتشاشگران بانکی را با آتش کشیدند دسیسه‌های دشمن را در آن می‌بینند و به آن‌ها اجازه اغتشاش را نمی‌دهند.

آیت الله علما اقتدار و امنیت امروز را در کشور بی مثال دانست و گفت: طلاب و روحانیون به عنوان مبلغین موثر در جامعه باید جهت حفظ این وضعیت تلاش کنند و با بصیرت افزایی به مردم راه پیامبران را که نشان دادن صراط مستقیم بود، ادامه دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: نظام، حاکمیت و ولایت مرز الهی را برای مشخص کرده اند و اگر تا آخر بر مسیر آن حرکت کنیم موفق خواهیم بود.

او افزود: امروز عصاره کشور و مملکت با دین و اسلام عجین شده است و این همان تدبیر و حقیقت اسلام است که امام و رهبر برای مردم کشور آنرا سامان دادند و مستحکم کردند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز باید تلاش کنیم تا جوهره اسلام در دنیا نفوذ پیدا کند و اگر حقیقت اسلام و انقلاب را گسترش دهیم ریشه محکمی پیدا خواهد کرد.

آیت الله علما گفت: بسیج از الهامات امام راحل بود همانطور که روز قدس نیز یکی دیگر از الهامات الهی است که با وجود گذشت سال‌ها روز به روز گستره آن بیشتر می‌شود.

او داشتن روحیه بسیجی را نعمت بزرگی دانست و گفت: هرچه به روحیه بسیجی نزدیکتر باشیم بدون شک در جهان موفق خواهیم بود .

 

 

انتهای پیام/د

دشمنی آمریکا با ایران سبقه طولانی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار