اطاعت مردم از رهبری ضامن حفظ کشور از گزند دشمنان است

نماینده، ولی فقیه درکردستان در این جلسه با تقدیر از مردم کردستان برای جداکردن صف خود از آشوبگران گفت: اطاعت مردم از رهبری ضامن حفظ کشور از گزند دشمنان است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت الله شاهرودی در چهارمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکربا بیان اینکه باید کمیته‌ای برای شناسایی و رفع مشکلات مناطق حاشیه شهر در ابعاد مختلف تشکیل شود افزود: مسئولین باید به فکر ایجاد مشاغل زودبازده و ایجاد درامد برای حل مشکلات این مناطق باشند.

وی افزود: دشمن قصد داشت تا از طریق محاصر اقتصادی کشورمان به اهداف خود دست پیدا کند که با آگاهی و بصیرت مردم و مسئولین تیرشان به سنگ خورد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه گام اول انقلاب را با شهادت و جانبازی بسیاری از جوانان ایرانی با سربلندی سپری کردیم گفت: خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی از اهداف مهم گام دوم انقلاب است.

الله مرادی گفت: وحدت تمامی اقشار جامعه و همراه و همسو شدن آن‌ها باهم رمز پیروزی و رسیدن به اهداف والای انقلاب است.

وی اضافه کرد: عمل به وظایف و خدمت رسانی صادقانه مسئولین به مردم بهترنی امر به معروف است.

نصراللهی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه گفت: سربازان اقتصادی دولت در یک سال اخیر همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس با پیروی از دستورات رهبری اجازه ندادن تحریم‌ها کمر اقتصادی کشور را بشکند.

انتهای پیام/ف

مسئولین باید به فکر ایجاد مشاغل زودبازده و ایجاد درامد برای حل مشکلات جامعه باشند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.