همایش اقتدار در بافق/ بسیجیان ستون امنیت جامعه هستند

سخنران همایش اقتدار بسیج در بافق گفت:امروز ایران اسلامی به همت بسیجیان توانسته کشوری مستقل، مقتدر و آباد بسازد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،   سردار اکبر فتوحی در همایش اقتدار بسیج بافق گفت:امروز امنیت و آرامش کشور و اعتبار جمهوری اسلامی با تفکر بسیجی خلق شده است و اگر بسیجیان نبودند دستاورد‌های انقلاب اسلامی تجلی نمی‌شد.

او خطاب به بسیجیان افزود:بسیجیان ستون‌های امنیت جامعه هستند و بسیج خنثی کننده امواج تردید و دو دلی است.

سردار فتوحی تصریح کرد:امروز چشم تمام مستضعفان جهان به بسیج دوخته شده است و ملت مستضعف جهان برای نجات خود، راه و روش بسیجیان را انتخاب کرده اند.

او با بیان اینکه طوفانی که بسیج برپا کرده نابودی استکبار جهانی را بدنبال دارد، گفت: امروز ایران اسلامی به همت بسیجیان توانسته کشوری مستقل، مقتدر و آباد بسازد و ایران کشوری است که در اوج تحریم‌ها توانست از مرز‌های علوم عبور کند و به فناوری هسته‌ای و نانو تکنولوژی برسد.

سخنران همایش اقتدار بسیج در بافق بیان کرد:ملت ایران از عاشورا درس گرفته اند و به رهبر خود لبیک می‌گویند و همیشه در صحنه هستند.

سردار فتوحی به قدرت ایران اشاره کرد و گفت:ایران می تواند به منافع آمریکا در جهان ضربه بزند و امروز کشور به حضور بسیج در تمامی عرصه‌ها نیاز دارد.

او با بیان اینکه مدیریت جامعه باید با تفکر بسیجی باشد تصریح کرد:آینده از آن بسیجیان است و امروز این قشر جامعه به قدرت برتر جهان رسیده است.

سردار فتوحی همچنین به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت:اغتشاشات اخیر از سوی عده‌ای بی تدبیر که از آمریکا هدایت می‌شدند با بهانه گرانی بنزین صورت گرفت و راه مردم از اغتشاشگران جداست.

او افزود: امروز به مرحله‌ای رسیده ایم که هر فرد در خارج یا داخل کشور بخواهد علیه انقلاب اسلامی حرکتی انجام دهد با شکست مواجه می‌شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری همایش اقتدار در بافق

 

برچسب ها: بسیج ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار