تعمیر و احداث یکهزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در منطقه عین دو اهواز

معاونت تعلیم و تربیت سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان از احداث و تعمیر یکهزار و ۲۰۰ واحد مسکونی سیل زده و محروم در منطقه عین دو اهواز خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین امین ذوالفقاری معاونت تعلیم و تربیت سپاه پاسداران ولیعصر (عج) استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در سفر سردار سلامی به خوزستان و بازدید از مناطق سیل زده و محروم در اهواز، مصوب شد تا منازل مسکونی در مناطقی که بر اثر سیلاب آسیب دیدند، احداث و بهسازی شوند.

او افزود: در منطقه عین دو که یکی از مناطق حاشیه کلانشهر اهواز و جز مناطق محروم محسوب می‌شود، عملیات احداث و بهسازی یکهزار و ۲۰۰ منزل مسکونی از خردادماه امسال آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالفقاری به بازدید از ۷۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده از سیلاب اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون کار تعمیر و بهسازی آن‌ها به اتمام رسیده است.

این مقام مسئول ادامه داد: کار احداث ۶۰ واحد نیز در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال، به پایان برسد.

به گفته معاونت تعلیم و تربیت سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان، اعتبار موردنیاز برای احداث و تعمیر منازل محروم و آسیب دیده از سیل از سوی بسیج سازندگی استان خوزستان و قرارگاه سپاه ولیعصر (عج) استان تامین می‌شود و با همکاری ۴۰ طلبه و بسیجی این عملیات در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین امین ذوالفقاری اظهار داشت: همچنین با صرف هزینه‌ای معادل ۱۰۰ میلیون تومان، تعمیر مدرسه شهدا در منطقه عین دو اهواز انجام شد و فعالیت‌های فرهنگی و هزینه تحصیل ۶۵۰ دانش آموز بی بضاعت نیز تامین گردید.

انتهای پیام/گ

احداث و تعمیر منازل سیل زدگان

برچسب ها: بسیج ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار