‍ مسئول مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین (ع):

ایستادگی تفکر بسیجی در برابر توطئه دشمنان انقلاب اسلامی

مسئول مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین (ع) گفت:تفکر بسیجی در مقابل همه توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده است.

تفکر بسیجی در برابر توطئه همه دشمنان انقلاب ایستاده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار سرتیپ حسن رستگار پناه در تجمع باشکوه ۵هزار نفری بسیجیان نهاوند در استادیوم علیمرادیان این شهرستان  با بیان اینکه بسیج تضمین کننده تداوم راه انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنان در طول ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در حال ایجاد مشکل بوده اند، ولی با اقتدار و حضور در صحنه مردم همیشه ناکام شده اند.

او ادامه داد: دشمنان با پشتیبانی و پول‌های نفتی از صدام حمایت و پشتیبانی کردند، ولی شجاعت و صلابت بسیجیان پیروزی ما در دفاع مقدس رقم زدند.

مسئول مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین (ع) گفت: بسیج با اقتدار و صلابت در راه تحقق اهداف انقلاب حرکت می‌کند و تضمین کننده تداوم راه انقلاب اسلامی است.

رستگار پناه افزود: بسیجیان با لبیک به ندای، ولی فقیه در همه عرصه حضور دارند و هرجا لازم بوده است پای کار یوده اند.

او با اشاره به فتنه اخیر در کشور اشاره کرد:  دشمنان انقلاب با همه توان به میدان آمدند و همه دلار‌ها و جنگ روانی دشمن در فضای مجازی و اقدامات اشوب طلبانه با حضور مردم نتیجه‌ای جز شکست برای دشمنان نداشت.

رستگار پناه گفت: با وجود همه پشتیبانی‌ها و هزینه‌های دشمنان برای ضربه زدن، ولی مردم با بصیرت ایران اسلامی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

او بیان کرد: امروز دشمن از تفکر بسیجی واهمه دارد، چون میدانند بسیجیان نیروی ولایت مدار و در خدمت مردم در بخش‌های مختلف هستند.

مسئول مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین (ع) گفت: امروز روحیه بسیجیان همان روحیه بسیجیان دوران دفاع مقدس است و برای حفظ سربلندی و اقتدار ایران اسلامی همیشه اماده هستند.

وی افزود: خوشبختانه امروز تفکر بسیجی در منطقه گسترش یافته است و در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام ایستاده است و دشمنان را ناامید کرده اند.

رستگار پناه افزود: امروز وظیفه ما حفظ روحیه جهادی و بسیجی است، چون تنها راه تداوم حرکت انقلاب همین روحیه است.

انتهای پیام/س

برگزاری برنامه های هفته بسیج در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.