توانایی دیدنی فیل‌ها در ماساژ دادن و نقاشی کشیدن! + فیلم

تایلند از فیل به عنوان نماد ملی و عامل مهم در رونق صنعت گردشگری و کشاورزی استفاده می‌کند.

توانایی دیدنی فیل‌ها در ماساژ دادن و نقاشی کشیدن! + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، تایلندی‌ها با آموزش فیل‌ها از آنها برای انجام حرکات نمایشی جذاب در جشنواره‌های محلی سالانه و همچنین کارناوال‌های شادی استفاده می‌کنند.

فیل‌های خوش نژاد آسیایی با رنگ‌های روشن، قد سه تا چهار متر و وزن هفت تا هشت تن، عضو گارد ویژه شاهنشاهی این کشورند که در جشن‌های پادشاهی و مناسبت‌های ملی و مذهبی با شکوه خاصی در خیابان‌های بانکوک رژه می‌روند.

فیل‌ها نماد ملی این کشور هستند به طوری که تصویر فیل روی مهر‌های اداری تایلند حک شده و زیر نامه‌های اداری از این مهر استفاده می‌شود. فیل‌های روشن آسیایی با هوش سرشاری که دارند تنها موجود بزرگ جثه‌ای هستند که می‌توانند تصویر خودشان را در آینه تشخیص دهند و حتی روی کاغذ نقاشی کنند.

این فیل‌ها در زمینه برگزاری تور‌های گردشگری برای جنگل گردی گردشگران نیز فعال هستند.

کشاورزان تایلندی هم از این حیوان قوی هیکل برای جابجایی سنگین‌ترین بار‌ها و انجام فعالیت‌های کشاورزی دشوار بهره می‌گیرند.

این فیل‌ها با داشتن چهل هزار عضله فعال در خرطومشان قادرند هزاران کار ریز و درشت را به وسیله این خرطوم بلند انجام دهند.

فیل‌های جنس نر در نژاد آسیایی دارای عاج هستند که متاسفانه در تایلند به ویژه کامبوج شکار می‌شوند به طوری که جمعیت فیل‌های نر رو به انقراض است.

تایلند یکصد هزار فیل داشته است که این تعداد به علت شکار و بعضا نازایی ناشی از شوک‌های الکتریکی برای آموزش بسیار کاهش یافته است.


بیشتر بخوانید: مرگ فیل‌ها به دلیل خشکسالی در زیمباوه + فیلم 


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
فیله از من قشنگتر نقاشی میکشه
آخرین اخبار