آزادی ۶ زندانی جرایم مالی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد خبرداد: ۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان آزاد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، در آئینی به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های استان تعداد ۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد از زندان آزاد شدند.
 
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد میزان بدهی این افراد را بالغ بر یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با مداخله و پیگیری مددکاران و اعضای کمیته صلح و سازش زندان‌های استان و با دعوت از طلبکاران و شکات بخش اعظم بدهی تخفیف گرفته شد و مابقی در قالب تسهیلات ارزان قیمت و یا به صورت بلاعوض از سوی ستاد دیه استان پرداخت شده است.
 
جمیاری افزود: برنامه آزادی به مناسبت ۵ آذر را صرفا برای ۵ نفر زندانی بدهکار تدارک دیده بودیم که همزمان با ورود سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان یک نفر زندانی خانم معرفی شده بود و در قسمت پذیرش با مواجهه فرمانده سپاه فتح استان مشخص شد که این پیر زن به علت بدهی ۴۰ میلیون ریالی به زندان معرفی شده و خوشبختانه با تامین مبلغ بدهی از سوی سردار خرم دل این زندانی آزاد شد.
 
او اضافه کرد: با احتساب این تعداد آزادی‌ها جمع کل نفرات آزاد شده از ابتدای سال تا کنون ۱۴۵ نفر شده است و خوشبختانه طلبکاران به عنوان خیرین همراه ستاد دیه در بخشش و تخفیف مطالبات خود بیشترین کمک را به مجموعه ستاد دیه استان داشته اند.
انتهای پیام/غ

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در هفته بسیج

برچسب ها: زندانیان ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.