حمایت از ۱۰ طرح برتر پژوهشی استان قزوین

مدیر آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: در فراخوانی نیاز‌های استان را در بحث‌های پژوهشی اعلام کرده ایم و از برترین‌ها با اولویت استانی و سپس ملی حمایت می‌کنیم.

حمایت از ۱۰ طرح برتر پژوهشی استان قزوینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سعید دقیقی در همایش زیست‌فناوری شتابگری در قزوین با اشاره به حمایت از ۱۰ طرح برتر پژوهشی استان گفت: پارسال ۸۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از طرح‌های پژوهشی اختصاص داده شد و امیدواریم امسال طرح‌های بهتری ارائه شود.

معاون پژوهشی دانشگاه بین المللی امام خمینی هم در این نشست گفت: بسیاری از مسائلی که امروز در این نشست مطرح می‌شود در حوزه‌های مختلف سلامت کشاورزی و محیط زیست کاربرد دارد و باید بسیج علمی در این زمینه داشته باشیم.

 زندیه افزود : تردید ندارم امروز با مطالب علمی که بیان می‌شود استفاده خوبی از این برنامه خواهیم برد.

او با اشاره به درخشش پژوهشگران استان در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی گفت: جایگاه دانشگاه بین المللی امام خمینی در پژوهش کشور از ۳۸ به ۱۷ ارتقا یافته و دانشکده فنی و مهندسی به رتبه ۸ دست یافته که نشان از جهش پژوهش استان است.
دبیر علمی این همایش، یکی از راه‌های کسب ثروت را توجه به زیست فناوری دانست.

حامد مازندرانی زاده از پژوهشگران خواست: مقاله‌های خود را در حوزه زهکشی زیستی و ساخت کیت‌های سرطانی به معاونت پژوهشی دانشگاه بین المللی امام خمینی ارائه کنند.

تبیین ماموریت زیست فناورانه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از سوی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و معرفی امکانات و توانمندی‌های دانشگاه در حوزه زیستی از مهم‌ترین اهداف این نشست بود.

نشست استانی زیست فناوری شتابگری در خدمت کشاورزی مدرن، سلامت و محیط زیست در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/ک

نشست زیست فناوری شتابگری در خدمت کشاورزی مدرن، سلامت و محیط زیست در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار