اجرای طرح زمستان بیدار با محوریت خروج از گردشگری فصلی در اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از اجرای طرح زمستان بیدار با محوریت خروج از گردشگری فصلی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در راستای برگزاری برنامه‌های طرح زمستان بیدار با محوریت خروج از گردشگری فصلی در اردبیل گفت: گردشگری محور نخست توسعه استان است و بر خلاف گذشته که گردشگری این استان محدود به نیمه نخست سال بود، اردبیل میزبان گردشگران در تمام فصول سال شده است.

او افزود: با طرح زمستان بیدار تلاش کردیم تا گردشگری زمستانی اردبیل رونق گیرد و در قالب رویداد‌های شاد و مفرح توانمندی‌های استان در سطح ملی و بین‌الملل معرفی شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این جشنواره گفت: زمستان بیدار رویکرد جدیدی در رونق گردشگری استان و با هدف معرفی توانمندی اردبیل در فصل زمستان است.

محمدرضا برادران، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این دیدار افزود: با توجه به اینکه رویداد‌های ورزشی می‌تواند در معرفی آیین‌ها و سنت‌های یک منطقه موثر باشد مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در اجرای این طرح کنار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل باشد.

انتهای پیام/ح

گردشگری محور نخست توسعه استان اردبیل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.