فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طرح‌های مردم یاری نمایانگر پلیس در تراز انقلاب اسلامی هستند .

طرح‌های مردم یاری، نمایانگر پلیس در تراز انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در خصوص طرح مردم یاری مناطق جنوب استان گفت: خداوند منان را شاکر و سپاسگذاریم که به ما توفیق داد تا در کنار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی جنوب استان، برخی خدمات مردم یاری را نیز به اهالی خوب این مناطق ارائه کنیم.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: در این راستا با تلاش مضاعف معاونت اجتماعی و دیگر رده‌ها و همکاری برخی نهاد‌ها توانستیم یک سری بسته‌های حمایتی را تهیه و در حاشیه اجرای این رزمایش بین اهالی برخی مناطق محروم توزیع کنیم.

او بیان داشت: نقطه آغاز این طرح را به رسم تبرک از خانه شهید"عباسیان نژاد" آغاز کردیم تا در سایه دعای خیر این خانواده عزیز در اجرای سایر مراحل و عملیات‌های انتظامی نیز موفق عمل کنیم.

فرمانده انتظامی استان با قدردانی از همکاری دیگر سازمان‌ها گفت: قطعا اگر در کنار رسیدگی به ضرورت‌های حوزه نظم و امنیت به مسائل و نیاز‌های حوزه اقتصاد و معیشت اهالی برخی مناطق توجه شود شاهد ارتقاء امنیت در همه زمینه‌ها خواهیم بود که ان شاء الله این رزمایش و این طرح این پیام را بخوبی منعکس کند.

انتهای پیام/س

ضرورت  توجه به مسائل و نیاز‌های حوزه اقتصاد و معیشت اهالی برخی مناطق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار