استقبال نوجوانان و خانواده‌ها از"منطقه پرواز ممنوع"

اکران فیلم سینمایی "منطقه پرواز ممنوع" در بیرجند با استقبال مردم بویژه نوجوانان مواجه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واحدی مدیر سینما بهمن بیرجند گفت: از ۱۸ آبان تاکنون حدود ۲ هزار نفر برای دیدن این فیلم سینمایی به این سینما آمدند که حدود ۱۰ میلیون تومان فروش رفته است.

او  افزود: فیلم سینمایی "منطقه پرواز ممنوع" در سینما بهمن در دو ۲ سانس اکران می‌شود که یک سانس با تخفیف ۵۰ درصد ویژه دانش آموزان است.

واحدی ادامه ادامه داد: اولین فیلم بلند سینمایی ویژه نوجوانان و جوانان در این سینما با استقبال تماشاگران مواجه شد بطوری که در پایان فیلم با تشویق‌های مکرر حضار روبرو بود.

رئیس حوزه هنری استان هم ازاکران فیلم سینمایی "منطقه پرواز ممنوع" در شهرستان‌های بدون سینما، با بکارگیری سینما سیار خبر داد و افزود: تاکنون ۳۵۰ نفر در سربیشه و ۳۰۰ نفر در دیهوک این فیلم را تماشا کردند و بزودی نیز در سایر نقاط استان به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد، ماجرای سه پسربچه نوجوان است که به قصد شرکت در مسابقه پهپاد‌های کنترلی درگیر ماجرا‌هایی می‌شوند که مسیر مسابقه آن‌ها را به سوی یک حرکت ملی تغییر می‌دهد.

این فیلم پیش از این در جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان پروانه زرین پرمخاطب‌ترین فیلم و بهترین بازیگر نوجوان را از آن خود کند.

انتهای پیام / ط ا

اکران فیلم سینمایی "منطقه پرواز ممنوع" در بیرجند

برچسب ها: سینما ، فیلم فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.