ثبت بیش از ۱۳ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان اردبیل

معاون فنی ونظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردیبل از ثبت بیش از ۱۳ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان اردبیل خبر داد.

حمیدرضا عبدی، معاون فنی ونظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردیبل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: از ابتدای امسال بیش از ۱۳ میلیون و ۱۵۳ هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

او افزود: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی با ۱ میلیون و ۶۱۸ هزار تردد در محور اردبیل -نمین و بالعکس ثبت شده است.

معاون فنی ونظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردیبل با بیان اینکه در مدت یاد شده بیش از یک میلیون و ۲۸۳ هزار تخلف سبقت غیر مجاز نیز در جاده‌های استان اردبیل ثبت شده است تصریح کرد: بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز با ۱۹۶ هزار و ۷۸۲ تخلف در محور اردبیل - آستارا (گردنه حیران) و بالعکس به ثبت رسیده است.

عبدی از فعالیت ۱۳۳ دوربین تردد شمار، نظارت تصویری، ثبت تخلف عبور ومرور سرعت و سامانه توزین حین حرکت در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

او از رانندگان خواست با رعایت فاصله طولی خصوصا در فصول بارش سرعت مطمئنه را نیز رعایت کرده و از هرگونه سبقت‌های غیر مجاز و تخلفات حادثه ساز در جاده‌ها پرهیز کنند.

معاون فنی ونظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردیبل از مردم خواست قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از وضعیت جاده مطلع شده و خودروی خودرا به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز کنند.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۱۳۳ دوربین تردد شمار در محورهای مواصلاتی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.