خط کشی ۱۶۸ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان گرمی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۶۸ کیلومتر از محور‌های اصلی و فرعی شهرستان گرمی تجدید خط کشی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راهداری گرمی گفت: در قالب طرح ملی ابرار ۵/۱۲ کیلومتر راه روستائی در این شهرستان بهسازی و شن ریزی شد و هم اکنون آماده آسفالت است.

او با بیان اینکه قرارداد آسفالت طرح ابرار روستایی شهرستان گرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان منعقد شده اظهار امیدواری کرد با مساعد شدن شرایط جوی عملیات روکش آسفالت این روستا‌ها انجام شود.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل ایجاد سیستم روشنایی بصورت نقطه‌ای در سه راهی بنه به گیلارلــو، اصلاح شیب شیروانی ترانشه‌ها در مسیر گرمی به انجیللو و بهسازی و شن ریزی ورودی شهر گرمی به سمت هادی بگلو را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در حوزه شهرستان گرمی عنوان کرد.

رحمتی از بهسازی و شن ریزی راه ۳۰ روستای گرمی به طول ۱۰ کیلومتر بصورت امانی خبر داد و گفت: اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی مسئولیت نگهداری ۹۲۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی را برعهده دارد.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از تلاش‌های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل، هوشمندسازی جاده‌های استان و اطلاع دقیق از وضعیت محور‌ها در تمام ساعات شبانه روز را یکی از اقدامات بسیار ارزشمند راهداری دانست که در ارتقای ایمنی محور‌ها و ارائه خدمات به مردم نقش بسزایی ایفا می‌کند.

میر حمایت میرزاده که در اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل حضور داشت با بیان اینکه سرعت عمل انجام کار‌ها نسبت به گذشته واقعا چشمگیر است افزود: برای محرومیت زدایی از حوزه شهرستان گرمی همه باید تلاش کنیم که خوشبختانه در حوزه راه‌های روستایی شهرستان با اجرای طرح ملی ابرار شاهد تحقق این مهم هستیم.

او شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن شهرستان گرمی به ویژه در ایام زمستان را یادآور شد و برحضور اکیپ‌های راهداری در جاده‌ها و نقاط برف گیر جهت ارائه خدمات لازم به مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

بهسازی و شن ریزی راه ۳۰ روستای شهرستان گرمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.