آموزش ۱۳۸۳ نفر فعال گردشگری در اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از آموزش ۱۳۸۳ نفر فعال گردشگری از ابتدای امسال در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در ۸ ماهه سال جاری ۲۰۰ ساعت کارگاه آموزشی برگزار شده و جمعا ۶ هزار و ۸۴۹ نفر- ساعت دوره آموزشی عملیاتی شد.

او با اشاره به برگزاری دوره‌ها برای تاسیسات گردشگری اظهار کرد: دوره‌های آموزشی برای فعالان گردشگری مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان گردشگری، مجتمع‌های سلامت، تندرستی و آبدرمانی و مراکز پذیرایی، جوامع محلی و اقامتگاه‌های بوم گردی برگزار شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: همچنین ۷ تور علمی آموزشی در این مدت برگزار شده است که از جمله می‌توان تور ویژه مدیران فنی و راهنمایان تور، آشنایی با گیاهان ایران و آشنایی با نحوه استقرار بنا در طبیعت نام برد.

به گفته فرشی همچنین تور‌های علمی – آموزشی فنون و مهارت‌های تور گردانی، تور علمی- آموزشی تنوع زمین شناسی، تور علمی – آموزشی آشنایی با خزندگان ایران و تور علمی – آموزشی آشنایی با پرندگان ایران و پرنده نگری برگزار شده است.

او با تاکید به اینکه آموزش فعالان گردشگری از سال گذشته با جدیت دنبال می‌شود، افزود: این مهم با هدف ارتقا کیفی و کمی خدمات ارائه شده به گردشگران و افزایش ماندگاری مسافران دنبال می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اضافه کرد: از سوی با انتقال آموزش و مهارت، می‌توان فرصت‌های شغلی را در حوزه گردشگری استان رقم زد.

انتهای پیام/ح

آموزش فعالان گردشگری از سال گذشته با جدیت دنبال می‌شود

برچسب ها: گردشگری ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.