ایجاد واحد مددکاری بانوان در کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان راه‌اندازی اداره امور بانوان کمیته امداد منطقه یک کرمان را اقدامی مؤثر در جهت رسیدگی بهتر به امور زنان سرپرست خانوار تحت حمایت اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان صبح امروز در جمع امدادگران مناطق کرمان که در محل اداره امور بانوان منطقه یک کرمان برگزار شد بر گره‌گشایی از مشکلات مددجویان و محرومان تأکید کرد و گفت: در این شرایط سخت اقتصادی خانواده‌های بی‌سرپرست و بی‌بضاعت که منبع درآمد آن‌ها مستمری کمیته امداد است با مشکلات زیادی مواجه هستند که این موضوع تکلیف ما امدادگران را سنگین‌تر می‌کند.

او بیان کرد: باید قدر فرصت خدمت به محرومان را بدانیم و از این فرصت در جهت حل مشکلات محرومان گام برداریم و وقت خود را صرف کمک به محرومان کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان راه‌اندازی اداره امور بانوان کمیته امداد منطقه یک کرمان را اقدامی مؤثر در جهت رسیدگی بهتر به امور زنان سرپرست خانوار تحت حمایت اعلام کرد و گفت: خوشبختانه این کار مورد تأیید رئیس کمیته امداد کشور نیز قرارگرفته و راه‌اندازی اداره بانوان در کرمان را اقدامی ارزشمند در جهت تکریم بانوان و مددجویان دانسته‌اند.

او ضمن تشکر از زحمات رئیس اداره امور بانوان منطقه یک کرمان و رئیس اداره منطقه دو کرمان و همه امدادگران این مناطق به دلیل ایجاد فضای صمیمیت و آرامش در مناطق یک و دو کمیته امداد کرمان گفت: با توجه به مشکلات و فقر و محرومیتی که در حاشیه شهر کرمان وجود دارد انتظار داریم همه در جهت حل مشکلات این قشر محروم تلاش کنید.

در پایان این مراسم از تعدادی از امدادگران مناطق شهر کرمان تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

 تقدیر از تعدادی از امدادگران مناطق کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار