طی پیامی؛

سرلشکر موسوی درگذشت «امیر لهراسبی» را تسلیت گفت

فرمانده کل ارتش با صدور پیامی درگذشت امیر محمدجعفر لهراسبی را تسلیت گفت.

سرلشکر موسوی درگذشت «امیر لهراسبی» را تسلیت گفتبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی درگذشت امیر سرتیپ محمدجعفر لهراسبی، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام وی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر آسمانی شدن امیر شجاع و سرافراز، سرتیپ محمدجعفر لهراسبی واصل و موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.

درود خدا بر آن جانباز و مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را به مجاهدت خالصانه در جبهه‌های نور سپری کرد و همواره در قامت یک فرمانده شجاع با نقش آفرینی‌های برجسته در عرصه‌های صیانت از مرز‌های مقدس میهن اسلامی، بویژه در اولین روز‌های جنگ تحمیلی بر مسیر نورانی جهاد پای فشرد و سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازیِ دوران مجاهدت، به دیدار حضرت حق شتافت.

بدون شک حماسه‌سازی‌های این فرمانده دلاور و فرماندهان عزیز حماسه ساز نیروی زمینی با پشتیبانی و همراهی دیگر قوای دفاعی در روز‌ها و ماه‌های آغازین دفاع مقدس، با وجود حملات برق آسای دشمن موجب تثبیت ارتش رژیم بعثی شده و سرآغاز پیروزی‌های بزرگ در عملیات‌های سرنوشت ساز بوده است که حضور موثر در ده‌ها عملیات کوچک و بزرگ و ممانعت از پیشروی دشمن از جمله افتخارات آن سرباز رشید دین و وطن است.

همراهی و همدلی این فرمانده سلحشور ارتش جمهوری اسلامی ایران با سپهبد شهید «صیاد شیرازی» که جای جایِ جبهه‌های حق علیه باطل در دوران جنگ تحمیلی رنگ و بوی حضور ایثارگرانه و دلیرمردانه‌اش را دارد و همچنین مدیریت و فرماندهی خردمندانه آن امیر سرافراز، برای همیشه در حافظه تاریخ سراسر افتخار نظام مقدسمان ماندگار است.

اگر امروز رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران و مجموعه پرتوان نیرو‌های مسلح با اقتدار در مقابل دشمن ایستاده‌اند، بدون شک این اقتدار را مدیون جانفشانی‌های مردان بزرگی همچون امیر سرتیپ لهراسبی و شهدا، جانبازان و رزمندگان والامقام نیرو‌های مسلح می‌دانند که راه، نام و اثرات بی بدیلشان تا همیشه جاودان خواهند ماند.

اینجانب فقدان آن اسطوره و الگوی ایثار و جهاد در دوران هشت سال دفاع مقدس را به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و امت شریف ایران سربلند اسلامی، خانواده معزز، بستگان و نیز همه همرزمان آن مرحوم تسلیت عرض می‌نمایم.

باشد که خداوند متعال آن امیر مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به پاس خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه‌اش در جوار اولیای دین و همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند. «إن شاء الله»

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار