همایش ائمه جمعه وجماعات مساجد زرند برگزار شد

همایش ائمه جمعه وجماعات هیئت امنا مساجد وفرماندهان حوزه وپایگاه مقاومت شهرستان زرند برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همایش ائمه جمعه وجماعات وهئیت امنا مساجد شهرستان زرند وفرماندهان حوزه وپایگاه مقاومت، پنجشنبه هفتم آذر با حضور حجت الاسلام  رضایی مسئول سازمان بسیج مساجد ومحلات سپاه ثارالله استان کرمان وجمعی از مسئولین در مسجد علی بن ابی طالب (علیه السلام) برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار اکبر کردی فرمانده سپاه زرند باتقدیر وتشکر از حضور ائمه جماعات مساجد، هئیت امنا، وفرماندهان حوزه وپایگاه مقاومت گفت:انقلاب‌ها همه از یک جایی شروع شد و انقلاب ما از مساجد شروع شد. نبایداین سنگر خالی شود ومتولی ما بسیج باشد خیلی از مشکلات ما حل خواهد شد.

او با اشاره به سخن امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که فرمودند متولی مساجد بسیج هستند افزود:بنابه فرمایش دیروز معظم له متولی اصلی مساجد بسیج است وخود امام جماعت و روحانی که در آن مسجد است، یکی از بسیجیان فعال ودر لوای بسیجی وپایگاه بسیج با لباس پیامبر (صل الله علیه وآله وسلم) کنارپایگاه متولی ان مسجد می‌شود و مسجد فعالیتش بیشتر خواهد بود واین کار بسته به عملکرد شما در ائمه جماعت درمساجد دارد. وهدف از برگزاری این جلسه قدر دانی از زحمات شما که در طول سال برنامه‌های مختلفی را با همکاری پایگاه مقاومت وهئیت امنا انجام می‌دهید.

درادامه این مراسم حجت الاسلام رضایی مسئول سازمان بسیج مساجد ومحلات سپاه ثارالله استان کرمان گفت:دغدغه ما این است مساجد ماخالی است ومساجد ما انقلابی هستند باید انقلابی‌تر شوند و اگر مسجدی ۱۰ صف جوان و ۵۰ بچه دارد این مسجد پویا است و اگر امروز جوانان ما به مسجد نمی‌آیند اشکال کار در خودمان است که نتوانسته ایم آن‌ها را جذب نمائیم.

او افزود:امروزبسیج برنامه‌های خوبی را برای مساجد قرارداده است که یکی از این برنامه‌ها طرح شهید بهنام محمدی است که سه ضلع آن مسجد، مدرسه ومنزل است واینجا نقش مهمی که بسیج وبسیجان دارند یک پل ارتباطی از مسجد بزنند به مدرسه ودانش آموزانی که در مدرسه هستند به سمت وسوی مسجد هدایت وبا اولیای این دانش آموزان یک ارتباط دوستانه بگیرند والدین هم خودبه مساجد بیانند وهم فرزندان خود را تشویق کنند به سمت مسجد بیایند علت اینکه این اتفاق نمی‌افتد به خاطر این است ما انگیزه نداریم اول انقلاب مساجد ما محل اعزام جوانان به سمت جبهه هابودند.

مسئول سازمان بسیج مساجد ومحلات سپاه ثارالله استان افزود:جنگ امروز ما جنگ نرم است آن روز جنگ سخت بود ودر جنگ نرم خانواده ما دغدغه دارند ویکی از دغدغه‌های خانواده فضای مجازی است که جوانان ونوجوانان، مسجدی وغیر مسجدی رابه سمت وسوی خود می‌برد. وما چه می‌کنیم، ما باید دنبال این باشیم که جوان ما کجاست جوان ونوجوان خودمان را به سمت مساجد هدایت نمائیم.

انتهای پیام/ی

جنگ امروز ما جنگ نرم است

برچسب ها: سپاه ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار