وحشت سفارت عربستان از سخنان ضدایرانی سفیر خود

سفارت عربستان در مصر سخنان ضدایرانی منتسب به این سفارتخانه را رد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عکاظ، سفارت عربستان در مصر سخنان ضدایرانی منتسب به این سفارتخانه را رد کرد.

بر این اساس، سفارت عربستان در مصر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اظهارات منتسب به اسامه بن احمد نقلی، سفیر عربستان در مصر و اتحادیه عرب پیرامون ایران نادرست و بی اساس است. سفیر در روز‌های گذشته با هیچ رسانه داخلی و خارجی گفتگو نکرده است.

پس از حمله تعدادی از عناصر ناشناخته و غیربومی به کنسولگری ایران در نجف در شب گذشته، روزنامه النباء الیوم مصر به نقل از سفیر عربستان، ایران را به حوادثی بدتر از این وقایع تهدید کرده بود.

بیشتر بخوانید: حمله به کنسولگری ایران در نجف اشرف

سفارت عربستان با رد این اظهارات ضدایرانی، تاکید کرد: ما از شیوع چنین سخنانی تاسف می‌خوریم. سیاست عربستان احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشورهاست و با دخالت در امور داخلی کشور‌ها مخالفیم.

به نظر می‌رسد پس از آنکه سفیر عربستان با روزنامه مصری گفتگو و به تهران حمله کرد، وحشت از اقدامات متقابل ایران، سفارت عربستان را مجبور به تکذیب سخنان سفیر این کشور کرده است. سفیر عربستان در گفتگو با روزنامه مصری با اتهام به تهران درباره حمایت از جنبش انصارالله یمن، ایران را به بی ثبات کردن منطقه متهم کرده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۰۱:۲۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
خوب به نظرم این همه نظر که میدیم و پخش نمیشه بهتره ساکت بشینیم یه گوشه چه فایده خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
سعودی ها باید تاوان فتنه های خود رابدهند
Iran (Islamic Republic of)
علی میرزا طاوس نژادک
۰۷:۵۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
با توکل بخدا همه اینا را از سخنان نسنجیده و تاریخ گذشته پشیمان میکنیم چون خودشان میدانند ایران بیشه شیرانی است که ابر قدرت ها را به لرزه انداخته اند چه رسد به سفیری که خوش رقصیش برا ۴روز ریاست دنیا جفنگ دیروزش را امروز تکذیب میکند به حول و قوه الهی آن نصراله ینصرکم . انشااله
آخرین اخبار