عبدالرضا رسولی به عنوان مربی تیم ملی و مهلا نقیب زاده، اکرم نریمانی و اسماء شاهرخی به عنوان ورزشکار از کرمان در مسابقات کیک بوکسینگ واکو ترکیه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات جهانی ترکیه با حضور بیش از ٧٠کشور جهان در شهر آنتالیا در حال برگزاریست.

تیم ملی کیک بوکسینگ واکو آقایان و بانوان کشورمان برای شرکت در این رقابت‌ها با ۱۵ ورزشکار در بخش مردان و ۸ نفر در بخش زنان شرکت کرده است که این مسابقات در رشته‌های فول کنتاکت، کیک لایت، پوینت فایتینگ و موزیکال فرم به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

اسامی تیم اعزامی کشورمان به شرح زیر است:

بخش آقایان:

محمد حسین پور فرج- مهدی بیجان- پدرام اسدی- مهدی خلیلی- ایرج مرادی- صابر جهانیانی- مرتضی گودرزی- میلاد پورکاظمی- امید زرین جو- سبحان مساح- جواد کوچک گرفمی- محمد مهدی امانی- محمد حسین حاجتی- فرشاد شرافت- امید نصرتی

بخش بانوان:

زینب جباری- فاطمه علیزاده- لیلا اکبری- مهلا نقیب زاده (کرمان) - اکرم نریمانی (کرمان) - اسماء شاهرخی (کرمان) - مهدیه دوستی- مرجان شاهی

مربیان: مهرداد خوش سلوک- عبدالرضا رسولی (کرمان) - رزاق جعفری

سرپرست تیم: ناصر نصیری رییس انجمن کیک بوکسینگ واکو

عبدالرضا رسولی به عنوان مربی تیم ملی و مهلا نقیب زاده، اکرم نریمانی و اسماء شاهرخی به عنوان ورزشکار، نمایندگان استان کرمان در این رویداد جهانی هستند.

این نخستین حضور بانوان کیک بوکسینگ واکو کرمان در مسابقات قهرمانی جهان کلاس A در ترکیه به شمار می‌رود، تا کنون هیچ بانویی از کرمان در این سطح مسابقات جهانی حضور نیافته است.

انتهای پیام/ب

۴ کرمانی در مسابقات جهانی آنتالیای ترکیه حضور دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار