ایجاد اشتغال و تولید از مسائل مهم و ضروری درکردستان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: مساله شناسی وضعیت واحد‌های تولیدی استان و ایجاد اشتغال، تولید و فعالیت واحد‌های صنایع تبدیلی از مسائل مهم و ضروری در استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: وقت و انرژی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نباید صرف افرادی که اهل کار و تولید نیستند، شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان افزود: مساله شناسی وضعیت واحد‌های تولیدی استان به منظور برون رفت آن‌ها از مشکلات و رفع موانع پیش روی تولید باید در اولویت متولیان امور قرار گیرد.

وی بیان کرد: یکی از محور‌های پیشرفت کشاورزی کردستان، توسعه باغات است که باید پیگیر تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های مربوطه از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال جاری باشیم.

فیروزی اظهار داشت: واحد‌های تولیدی قبل از ورود دستگاه‌های نظارتی خود باید حقوق مصرف کنندگان را رعایت و سلامت مردم را در اولویت قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان تصریح کرد: مردم براساس اعتمادی که به تولیدکنندگان و دستگاه‌های نظارتی دارند با خیال راحت اقدام به خرید کالا‌ها و مواد غذایی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال، تولید و فعالیت واحد‌های صنایع تبدیلی از مسائل مهم و ضروری در استان است، ولی نه هر قیمتی، اضافه کرد: همه ما حاضریم از گرسنگی بمیریم، ولی ماده غذایی مسموم به مردم عرضه نشود.

انتهای پیام/ع

مساله شناسی واحدهای تولیدی کردستان در اولویت قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.