نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

دعوا و اختلاف در هر نقطه از کشور سم مهلک است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دعوا و اختلاف در هرجای کشور سمی مهلک به شمار می‌آید.

دعوا و اختلاف در هر نقطه از کشور سم مهلک است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان؛ حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار با رئیس خانه احزاب کشور که در زاهدان انجام شد، اظهار داشت: دعوا و اختلاف در هر نقطه از کشور سم مهلک است و باید از بروز آن‌ها جلوگیری کرد.

او با اشاره به این مطلب که باید اتحاد، انسجام و هماهنگی در بین احزاب افزایش یابد، افزود: در خانه احزاب باید از یک جانبه‌نگری جلوگیری شود و همه به فکر خدمت به کشور باشند. در حوزه احزاب و خانه احزاب، جذب حداکثری و دفع حداقلی مورد تاکید است.

محامی گفت: در سیستان و بلوچستان ما مشکلات عدیده‌ای داریم از نیازمندی و محرومیت‌ها تا اختلافات حزبی و مدیریتی و ... که باید با اتحاد و انسجام برای رفع این مشکلات قدم برداشته شود.

رئیس خانه احزاب کشور نیز در این جلسه اظهار داشت: هجدهمین خانه احزاب کشور روز گذشته در سیستان و بلوچستان افتتاح شد. این خانه در دوره‌ای که بنده ریاست آن را بر عهده گرفته‌ام، اولین خانه احزاب است و در دوره‌های گذشته خانه احزاب نیز در ۱۷ استان این مجموعه راه‌اندازی و فعال شده و در مابقی استان‌ها نیز به ترتیب این خانه راه‌اندازی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در کشور ۱۰۰ حزب مجوز دار رسمی داریم که دارای پروانه فعالیت هستند، از این تعداد ۳۰ حزب اصولگرا و مابقی شامل احزاب اصلاح طلبان و اعتدال گرایان و مستقلان می‌شوند.

او با اشاره به این مطلب که حزب‌های اعتدالیون و مستقلان گرایش به احزاب اصولگرا دارند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حزب اصولگرایان، حزبی قلیل، ولی تاثیرگذار در خانه احزاب است.

او  با بیان این‌نکته که در حال حاضر بین تمام احزاب موجود در خانه احزاب، وحدت و انسجام خوبی وجود دارد، خاطر نشان کرد: در گذشته چنین وحدت و انسجامی وجود نداشته است. خانه احزاب سیستان و بلوچستان به دنبال کمک به استان در بخش‌های مختلف خواهد بود. خانه احزاب محلی مشترک برای احزاب است تا با اتحاد و انسجام در راستای اهداف نظام گام بردارند.

روح الامینی تاکید کرد: حزب و جناح در خانه احزاب معنا ندارد و در این مکان منافع ملی اولویت دارد. هم اکنون ۳۶ شعبه از احزاب کل کشور در سیستان و بلوچستان فعال و به فعالیت مشغول هستند.

انتهای پیام/ع

۳۶ شعبه از احزاب کل کشور در سیستان و بلوچستان فعال و به فعالیت مشغول هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار