فرماندار شیراز:

اماکن امنیتی در شهر صدرا افزایش می‌یابد

فرماندار شهرستان شیراز از افزایش اماکن امنیتی در شهرک صدرا خبر داد.

توسعه تاسیسات امنیتی در شهرک صدرامحمدرضا امیری فرماندار شهرستان شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در حاشیه بازدید از شهر صدرا، با ابراز تاسف از رخ دادن حوادث تلخ هفته گذشته در کلانشهر شیراز و صدرا، اعتراض را حق مردم دانست و گفت: مایه تاسف است که این اعتراض‌ها موجب بروز خسارت‌های زیادی به اموال عمومی، تاسیسات شهرداری و شهری، بانک‌ها و. شد.

او با اشاره به آسیب جدی به ساختمان اصلی شهرداری صدار، افزود: در حوادث اخیر مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و این شایسته تقدیر است.

امیری از خسارات تاسیسات متعددی در این شهر اطلاع داد و گفت: میزان خسارت حوادث اخیر برآورد نشده و در حال جمع آوری است و تا چند روزه آینده اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار شیراز همچنین با اشاره به تخریب و آسیب ساختمان واحد ثبتی این شهر، تصریح کرد: تمامی اسناد مالکیت مردم اسکن شده و به‌صورت الکترونیکی اسناد در سامانه این سازمان موجود است و در تلاش هستیم با هماهنگی‌های لازم، ساختمان را تعمیر و مجددا خدمات به شهروندان ارائه شود.


بیشتر بخوانید: مشکلی برای اسناد مالکیت مردم صدرا وجود ندارد 


او اظهار داشت: خسارات واحد‌های اداری و بانک‌ها از سوی شرکت‌های بیمه در حال جمع آوری و ارزیابی است و هیچگونه اختلالی در خدمات‌دهی به شهروندان وجود ندارد، همچنین خدمات در سایر شعب به مشتریان ارائه می‌شود.

امیری در خصوص افزایش تاسیسات امنیتی در شهرک صدرا، بیان کرد: تصمیماتی در خصوص ایجاد کلانتری با هماهنگی نهاد‌های مستقر در این شهر انجام شد و زمین از طریق شرکت عمران صدرا تامین و اعتبارات بخشی از سوی دولت و ناجا تامین می‌شود تا تاسیسات امنیتی توسعه یابد.

همچنین فرماندار شیراز در ادامه بازدید خود در صدرا از تصفیه خانه بزرگ این شهر هم بازدید کرد و در جریان روند ساخت و تجهیز آن قرار گرفت تا مشکلات موجود بر سر تکمیل آن را بررسی و برطرف کنند.

انتهای پیام/

توسعه اماکن امنیتی در شهر صدرا

برچسب ها: فرمانداری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار