رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

صبح امروز آیین رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار شد.

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به این که امسال شاهد روند صعودی کمی و کیفی آثار ارسالی به جشنواره ابوذر خواهیم بود، گفت: این جشنواره با هدف توسعه گفتمان انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمنان و بصیرت بخشی به مردم و نشر آثار فاخر استان برگزار می شود.

نوروزی فر افزود: افزایش تولیدات انقلاب اسلامی در رسانه، سبک زندگی اسلامی و ایجاد رقابت سالم از مهمترین نقاط قوت جشنواره امسال است.

او با اشاره به محور‌های جشنواره گفت: دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اقتصاد مقاومتی و نقش تولید، آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بصیرت و دشمن شناسی، و موضوعات اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی و بخش ویژه بیانیه گام دوم انقلاب قرار دارد.

نوروزی فر افزود: خبر، مصاحبه، گزارش، عکس، تیتر، موشن گرافی و فیلم کوتاه است قالب‌های این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

او گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از ۳۰ آذرماه تا ۱۰ دی به نشانی دبیرخانه جشنواره چهار راه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر، دفتر بسیج رسانه‌ای ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه‌ای استان البرز در پایان افزود: مراسم اختتامیه جشنواره در دی ماه برگزار خواهد شد و آثار منتخب به جشنواره کشوری ابوذر ارسال می شوند.

انتهای پیام/خ.خ

محورهای جشنواره رسانه ای البرز

برچسب ها: جشنواره ، بسیج رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.