پیش بینی هوای خراسان رضوی/مشهد گرم می شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا روز دوشنبه این هفته ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز سه‌شنبه همراه با بارش‌های باران شاهد کاهش چند درجه‌ای دمای هوا در استان خواهیم بود و بارش‌های رگباری پراکنده همراه با کاهش دما در روز چهارشنبه این هفته هم در خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

او ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۷ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که تا روز دوشنبه به ۱۸ درجه می‌رسد، اما در روز سه‌شنبه این هفته به حدود ۱۴ درجه کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای هوای مشهد در دوشنبه شب با روند افزایشی خود به ۶ درجه خواهد رسید.

آهنگرزاده افزود: وضعیت جوی خراسان رضوی طی امروز و فردا صاف تا کمی ابری پیش‌بینی شده است، اما افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های بزرگ و صنعتی استان در این مدت ادامه دارد و کیفیت هوا در برخی از ساعات در شرایط ناسالم قرار می‌گیرد.

او تصریح کرد: زاوه با کمینه دمای دو درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای ۱۸ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت قبل بوده‌اند.
 
 
انتهای پیام//ف.س
 
 

افزایش هوا در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.