وزیر ورزش و جوانان ورزشگاه ۲ هزار نفری نیکشهر را افتتاح کرد

وزیر ورزش و جوانان به همراه استاندار سیستان و بلوچستان ورزشگاه ۲ هزار نفری نیکشهر در جنوب این استان را افتتاح کرد.

وزیر ورزش و جوانان ورزشگاه ۲ هزار نفری نیکشهر را افتتاح کرد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح ورزشگاه ۲ هزار نفری نیکشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان در سراسر استان سیستان وبلوچستان هفت پروژه ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی با مجموع ۱۴ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

مسعود سلطانی‌فر گفت: دولت تدبیر و امید اعتبارات خوبی را در حوزه زیرساخت‌های ورزشی برای سیستان و بلوچستان درنظر گرفته است بطوریکه هر چند وقت یکبار شاهد افتتاح یکی از این پروژه‌ها هستیم.

او بیان کرد: ورزشگاه ۲ هزار نفری نیکشهر از سال ۱۳۸۶ آغاز شده و فعالیت آن کند بود ولی در دولت تدبیر و امید با توجه به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هم‌اینک شاهد بهره‌برداری از این ورزشگاه هستیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: سیستان وبلوچستان بویژه شهرستان نیکشهر در ورزش‌های مختلف از جمله فوتبال و کریکت استعدادهای خوبی دارد و می‌تواند در سطح ملی نقش آفرینی کند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۱۳ ۱۱ آذر ۱۳۹۸
کاش یکی هم فکری به حال مردمان سیستان بکنه شاید جوانان کمتر برن سراغ اعتیاد...امیدوارم روزی برسه که مسئولین با لیاقت سکان سیستان رو در دست بگیرند شاید کمتر شاهد اعتیاد جوانان و نابودی خانواده ها باشیم