هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس؛

پیروزی لیورپول با درخشش فن دایک در شب شکست چلسی/روند بردهای مورینیو با تاتنهام ادامه یافت

در ادامه دیدار‌های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، چهار دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، چهار دیدار همزمان برگزار شد.


بیشتر بخوانید: تقابل برایتون با لیورپول در روز‌های پایانی جهانبخش در جمع آبی ها/ شاگردان زیدان در اندیشه صدرنشینی


در مهمترین دیدار تیم لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان برایتون بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. هر دو گل لیورپول را در این بازی ویرجیل فن دایک مدافع مستحکم و هلندی این تیم در دقایق ۱۸ و ۲۴ به ثمر رساند. در دقیقه ۷۶ آلیسون بکر دروازه بان لیورپول به دلیل خطا روی مهاجم حریف از زمین بازی اخراج شد و آدریان دروازه بان دوم این تیم به زمین آمد، اما برایتونی‌ها از همان ضربه خطا روی غافلگیری آدریان با کاشته لوئیز دانک به گل رسیدند.

شاگردان کلوپ با این برد ۴۰ امتیازی شدند و همچنان با اقتدار صدرنشین هستند. مرغان دریایی هم که امشب نیز مانند هفته‌های گذشته، علیرضا جهانبخش را در لیست ۱۸ نفره نداشت، با ۱۵ امتیاز پانزدهم است.

در بازی‌های همزمان، تاتنهام با نتیجه سه بر دو مهمانش بورنموث را از پیش رو برداشت تا روند برد‌های مورینیو با این تیم ادامه داشته باشد. دله علی در دقایق ۲۱ و ۵۰ و موسی سیسوکو در دقیقه ۶۹ برای تیم تحت هدایت مورینیو و هری ویلسون در دقایق ۷۳ و ۹۶ برای مهمان گل زدند.

تاتنهام با این برد ۲۰ امتیازی شد و تا رتبه پنجم صعود کرد. بورنموث نیز با ۱۶ امتیاز دوازدهم است.

همچنین چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج لندن با یک گل مغلوب مهمانش وست هم یونایتد شد. کریسول در دقیقه ۴۸ تک گل چکش‌ها را در این مسابقه به ثمر رساند.

شاگردان لمپارد با تحمل دومین شکست متوالی شان در لیگ جزیره، با ۲۶ امتیاز در رتبه چهارم جدول باقی ماندند. وست هم نیز ۱۶ امتیازی شد و به رتبه سیزدهم رسید.


بیشتر بخوانید: شفیلدیونایتد ۳ - منچستریونایتد ۳/ پیروزی در دقیقه آخر از دست رفت


انتهای پیام/

پیروزی لیورپول مقابل برایتون در لیگ جزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار