دبیر ستاد انتخابات استان یزد خبر داد؛

آغاز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز و تا شانزدهم آذر ماه ادامه دارد.

سید مهدی طلائی مقدم دبیر ستاد انتخابات استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز و تا شانزدهم آذر در دویست و هشت حوزه انتخابی کشور ادامه دارد.

او افزود: اعتقاد عملی به اسلام، وفاداری به قانون اساسی و اصل مطلقه ولایت فقیه، داشتن تابعیت جمهوری اسلامی، مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و یا معادل آن و داشتن سلامت جسمی و همچنین حداقل سی سال و حداکثر هفتاد و پنج سال  از شرایط ثبت نام در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

طلائی مقدم افزود: داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌های چهار حوزه انتخابیه استان تفت، مهریز، اردکان و یزد و یا ستاد انتخابات کشور واقع در وزارت کشور مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد: داوطلبان باید هنگام ثبت نام اصل شناسنامه، کارت ملی، کارت معافیت، مدرک تحصیلی، مدرک ایثارگری و رسید استعفا از پست دولتی و پذیرش آن را به همراه داشته باشند.

یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسنفدماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار